vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

2002-2012
Plaats reactie
gaetanb
Geregistreerd lid

vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door gaetanb » di 06 sep, 2016 21:50

hallo, ik vroeg mij iets af:
ik zie regelmatig 2de hands saab's 9-3 , meestal 2007-2008 en op het stuur zie ik de groene en rode toets van de telefoon en toch zitten die mensen mer een Parrot telefoonsysteem ? is het saab systeem dan defect ofzo?...of heb je die toetsen altijd no matter what..?
met dank voor dit op te klaren :)
mvg
Gaetan

Gebruikersavatar
rutgerreinier
Donateur
Donateur

Re: vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door rutgerreinier » di 06 sep, 2016 21:53

Dat laatste sowieso.
Alle stuurwielbedieningen van de 9-3 hebben telefoonknopjes.

gaetanb
Geregistreerd lid

Re: vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door gaetanb » di 06 sep, 2016 21:57

ok dus de telefoon bluetooth was een of andere optie dan...

Gebruikersavatar
V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door V6Aero » di 06 sep, 2016 22:35

Telefoonmodule was altijd optioneel.

Gebruikersavatar
Mrwhoopie
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door Mrwhoopie » di 06 sep, 2016 23:04

En dan zit je dus met een nummer voor de wagen of met 2 simkaarten op 1 nummer...
Hoe dan ook die bewuste knoppen werken enkel met de Saabmodule zelf en zijn niet over te nemen ook niet met de extra stuurwielbedining eitjes voor Alpine of Pioneer of Kenwood...

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door jansen » wo 07 sep, 2016 7:12

ik zie regelmatig 2de hands saab's 9-3 , meestal 2007-2008
Tot en met modeljaar 2006, dus het oude dashboard, was de telefoonoptie, een telefoon die werkte met een grote cimkaart, niet te verwarren met een carkit.

Vanaf modeljaar 2007, met het nieuwe dashboard, was de telefoonoptie, een bluetooth carkit, waaraan je je eigen telefoon kon aanmelden.

Enne 2 cimkaarten heeft betrekking op de oude telefoon optie.

Gebruikersavatar
rutgerreinier
Donateur
Donateur

Re: vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door rutgerreinier » wo 07 sep, 2016 9:35

Simcard

Hier is wel iemand die de knoppen werkend heeft gekregen met een aftermarket carkit, zoals parrot

freshman
Geregistreerd lid

Re: vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door freshman » wo 07 sep, 2016 11:01

Bij justcarkits verkopen ze het nodige om een Parrot aan te sluiten met werkende stuurknopfuncties. Werkt perfect.
https://www.justcarkits.co.uk/acatalog/ ... faces.html" onclick="window.open(this.href);return false;

gaetanb
Geregistreerd lid

Re: vraagje over telefoon bluetooth in saab 9-3

Bericht door gaetanb » vr 09 sep, 2016 0:14

bedankt voor de reacties!
G

Plaats reactie