ik zie regelmatig 2de hands saab's 9-3 , meestal 2007-2008 en op het stuur zie ik de groene en rode toets van de telefoon en toch zitten die mensen mer een Parrot telefoonsysteem ? is het saab systeem dan defect ofzo?...of heb je die toetsen altijd no matter what..?
met dank voor dit op te klaren
mvg
Gaetan



