demontagedag Saab 900 cabrio, 900 2.1 en 99 GL
-
Arnout99cc
- Donateur (4x)

-
GHIA
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
Thom, Maria, dank voor het ontvangst.
Na een avond "kloten" heb ik het glas van de handbediende spiegel die ik scoorde netjes in het spiegelhuis van de cabrio gekregen.
Dus hopelijk is die nu klaar voor de APK van morgen. (anders weet ik nu een leuke donor te staan...)
thnx
Hannes
ps: op, ik vind het toch een recordtijd die we hebben neergezet met het demonteren van de deuren.
Na een avond "kloten" heb ik het glas van de handbediende spiegel die ik scoorde netjes in het spiegelhuis van de cabrio gekregen.
Dus hopelijk is die nu klaar voor de APK van morgen. (anders weet ik nu een leuke donor te staan...)
thnx
Hannes
ps: op, ik vind het toch een recordtijd die we hebben neergezet met het demonteren van de deuren.
-
op
- Donateur (4x)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
GHIA
- Geregistreerd lid
Arnout99cc schreef:Het was zeker top. Erg veel geleerd en ik had zeker niet gedacht met een automaatbak achterin naar huis te rijden!
Thom en de rest van de "instructeurs" bedankt!
Arnout
Hoi Arnout,
Kun jij contact met me opnemen via PB.
Ik heb een fout van het internet overgenomen, vanochtend schoot het me ineens te binnen.
Op de sloopdag had iemand al een opmerking gemaakt en dat had me aan het denken gezet.
Niet alleen de shims horen bij de bak maar ook de kloshuizen, je kunt dus niet zomaar je kloshuizen overzetten.
Je verandert dan de voorspanning van je differencieel, met alle evt. problemen van dien.
Gr. Eelco
-
Thom
- Donateur

gereedschap
ik heb gevonden een lange, platte rode schroevendraaier en een Gedore setje met ratelringstleutels!