demontagedag Saab 900 cabrio, 900 2.1 en 99 GL

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Arnout99cc
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Arnout99cc » ma 12 okt, 2009 13:06

Het was zeker top. Erg veel geleerd en ik had zeker niet gedacht met een automaatbak achterin naar huis te rijden!

Thom en de rest van de "instructeurs" bedankt!

Arnout

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » ma 12 okt, 2009 15:08

In welke Saab zit'ie dan achterin ... :twisted:

Arnout99cc
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Arnout99cc » ma 12 okt, 2009 15:38

Ik dacht al wat aasgieren boven ons huis te zien vliegen :wink:

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » ma 12 okt, 2009 16:14

Hé dat is ook een idee...

Maar ik wist niet dat er ook een achterwiel aangedreven Saab bestond met automaat ... 8)

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » ma 12 okt, 2009 19:11

En zelfs ik heb lol van de dag: koppelingsplaat gescoord bij Robbert, erin gezet, hoppekee

LaurensT
Geregistreerd lid

Bericht door LaurensT » ma 12 okt, 2009 19:25

Jammer dat je dr niet was Menno :( :(

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » ma 12 okt, 2009 19:42

Vind het ook jammer, maar ik was te hard op m'n plaat gegaan deze week als ik gisteren niet als werkdagje had gebruikt

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 12 okt, 2009 20:42

Daarentegen was je geestelijk wèl aanwezig, dus dat scheelde al weer iets :wink:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 12 okt, 2009 20:46

Oei, dat zit er tof uit.
Is het een happening?
Is het een rave?
Afbeelding

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » ma 12 okt, 2009 21:47

Voordeel met dat natte weer is dat niemand last krijgt van hooikoorts met dat net-gemaaide gras - dat dan weer wel.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » ma 12 okt, 2009 22:21

Thom, Maria, dank voor het ontvangst.

Na een avond "kloten" heb ik het glas van de handbediende spiegel die ik scoorde netjes in het spiegelhuis van de cabrio gekregen.

Dus hopelijk is die nu klaar voor de APK van morgen. (anders weet ik nu een leuke donor te staan...)

thnx

Hannes

ps: op, ik vind het toch een recordtijd die we hebben neergezet met het demonteren van de deuren. :)

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » ma 12 okt, 2009 22:44

Ja hannes, dat krijg je met al die koffie en zoetigheid.

@Thom en Maria: heel erg bedankt, het was erg leuk en heeft mij over een zekere sleutel-vrees heengeholpen. de kennis vergaard met al dan niet destructief onderzoek :wink: ga ik zeker toepassen.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 13 okt, 2009 2:16

Niemand een zwarte Skandia Ph2 kruiskop gevonden? Dan ligt hij wss in een van de autowrakken, mocht je 'm nog tegenkomen Thom ;).... Het zou prettig zijn als men geleend gereedschap in het vervolg teruglegt :)

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » di 13 okt, 2009 8:13

Arnout99cc schreef:Het was zeker top. Erg veel geleerd en ik had zeker niet gedacht met een automaatbak achterin naar huis te rijden!

Thom en de rest van de "instructeurs" bedankt!

Arnout

Hoi Arnout,

Kun jij contact met me opnemen via PB.

Ik heb een fout van het internet overgenomen, vanochtend schoot het me ineens te binnen.
Op de sloopdag had iemand al een opmerking gemaakt en dat had me aan het denken gezet.

Niet alleen de shims horen bij de bak maar ook de kloshuizen, je kunt dus niet zomaar je kloshuizen overzetten.
Je verandert dan de voorspanning van je differencieel, met alle evt. problemen van dien.

Gr. Eelco

Thom
Donateur
Donateur

gereedschap

Bericht door Thom » di 13 okt, 2009 8:52

ik heb gevonden een lange, platte rode schroevendraaier en een Gedore setje met ratelringstleutels!

Plaats reactie