Het BSR PPC Tuning Systeem
-
kip
- Geregistreerd lid
Het BSR PPC Tuning Systeem
hallo
Ik zag op verschillende site's het bsr ppc systeem voor het opschroeven van het vermogen.
Wordt dit voor je gedaan in een garage ofzo of koop je het systeem ( dat kastje op de foto's ) en kan je dan zelf je bakkie tune/untune waarneer je wil ?
vr gr kip
Ik zag op verschillende site's het bsr ppc systeem voor het opschroeven van het vermogen.
Wordt dit voor je gedaan in een garage ofzo of koop je het systeem ( dat kastje op de foto's ) en kan je dan zelf je bakkie tune/untune waarneer je wil ?
vr gr kip
-
a85
- Geregistreerd lid
Re: Het BSR PPC Tuning Systeem
[]Hoi,
Het laatste, dit kan je zelf thuis doen. Goed de instructies volgen!
Het laatste, dit kan je zelf thuis doen. Goed de instructies volgen!
-
kip
- Geregistreerd lid
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
EricDH
- Geregistreerd lid
Je kunt ook gewoon naar BSR Tuning toe gaan. Dan wordt het systeem je uitgebreid uitgelegd, men verricht de tuning voor je, er wordt na afloop een proefritje gemaakt om te kijken of de tuning geslaagd is. En je krijgt uiteraard het PCC kastje mee, zodat je later zelf de originele software terug kunt zetten als je wilt. Of software updates downloaden van de BSR site en die vervolgens installeren.
-
Jacow
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
Je kunt op de BSR-site precies zien welke onderdelen er benodigd zijn voor welke tuning.
http://www.bsrtuning.nl/products.php?ki ... ->&stage=1
http://www.bsrtuning.nl/products.php?ki ... ->&stage=1
-
e_broer
- Geregistreerd lid
-
a85
- Geregistreerd lid
Hoi dat klopt, BSR heeft voor T5 geen PPC systeem. Dus dat wordt ecu's vervangen. En als je geen apc klep hebt moet je deze ook kopen, zoals hierboven gemeld wordt.e_broer schreef:[][]@a85: Ik zie dat jij ook een 2.0t T5 motor hebt. Ik heb begrepen dat hier geen PPC van BSR in kan maar een vervangende ECU. Klopt dit?
Hoewel ik via via hoor dat het wel mogelijk is om T5 via canbus te flashen, maar dat kan je nu beter buiten beschouwing houden
BSR (en andere grote tuners) doet het iig niet.
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
-
e_broer
- Geregistreerd lid
-
Psychotic
- Geregistreerd lid