Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » ma 03 mar, 2008 13:24
Tja een ZX kost nix
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » ma 03 mar, 2008 13:24
jarno93 schreef:Hoe heeft die jongen zijn rijbewijs kunnen halen? Hij heeft wat autistiforme trekjes... Moet overigens ook eerlijk bekennen dat ik ook twee van die zx'en versleten heb.
Durfde je daar ook 130 mee te rijden?

-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » ma 03 mar, 2008 13:26
Je bent er dus overheen gegroeid Jarno?
-
Tonnes
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tonnes » ma 03 mar, 2008 14:04
*Verhuist direct uit Emmen.
Damn wat een stem zeg :\
Kom hem wel eens tegen....apart figuur.
-
jarno93
- Geregistreerd lid
Bericht
door jarno93 » ma 03 mar, 2008 16:01
was een kwestie van geld...,maar ik moet eerlijk zeggen dat de laatste zx mij probleemloos (op een waterpomp, accu en regulier onderhoud) van 90.000 naar 220.000 km heeft geholpen.
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » ma 03 mar, 2008 16:03
De ZX is inderdaad wel een beetje de Panda Classic, maar dan van Citroën.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » ma 03 mar, 2008 23:06
Ik had 'm ook gezien al. Maar volgens mij is die Jelmer niet zo'n verkeerde jongen hoor, gewoon erg verlegen en beleefd enzo. Maar volgens mij doet ie niemand kwaad. Op iedereen is wel wat aan te merken. Over die GTI'tjes ben ik het trouwens wel met 'm eens

-
jev
- Geregistreerd lid
Bericht
door jev » di 04 mar, 2008 11:34
jarno93 schreef:Moet overigens ook eerlijk bekennen dat ik ook twee van die zx'en versleten heb.
Jaren lang met een 1.8 Aura gereden... was een prima wagentje voor weinig geld. Uiteindelijk heeft het beruchte benzinetankprobleem hem de das om gedaan... (nu ja, indirect dan; de vervangende tank bleek uiteindelijk niet schoon te zijn geweest. En zand, daar konden die motoren schijnbaar niet tegen). Ik vond 't altijd een fijn wagentje; je kon 'm heerlijk schakel-lui rijden maar hij had voldoende power om ook nog lekker mee vooruit te gaan (althans, de wat grotere motoren).
-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » di 04 mar, 2008 11:43
Sapphire schreef:Ik had 'm ook gezien al. Maar volgens mij is die Jelmer niet zo'n verkeerde jongen hoor, gewoon erg verlegen en beleefd enzo. Maar volgens mij doet ie niemand kwaad. Op iedereen is wel wat aan te merken. Over die GTI'tjes ben ik het trouwens wel met 'm eens

Ja, ook hij is een schepsel van de Heer. Maar getuige zijn prioriteitsstelling wil ik nog niet dood gevonden worden op de kruising waar hij aan komt rijden, met voor zijn rijbaan rood licht. Mmm, dit gaat fout aflopen...