Classicverbod binnen ring Amsterdam
-
Berry75
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Berry75
- Geregistreerd lid
Die plek ken ik. Daar kom ik altijd langs als ik naar de bieb ga en dan zie ik vaak auto's met een wielklem staan. Oftewel, daar parkeren is een wielklem riskerenwilleme 1 schreef: om nog even op het gratis parkeren terug te komen
http://www.portofamsterdam.com/smartsite877.dws
als je het plaatje aanklikt en dan ietsje verder dan het lampje met de aanduiding fy rechts van het station
-
Steve-O
- Donateur (8x)

-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
ja. klinkt in de basis in zekere zin correct.. echter... je laat toch ook niet je huisvuil in huis slingeren? we vinden het toch niet OK dat er wasmachines het raam uitgeflikkert worden, hopsakee, de gracht in? etc etc..
daar kunnen we dan blijkbaar toch wel afspraken over maken, in huis, gezin, danwel als gemeenschap..
daar kunnen we dan blijkbaar toch wel afspraken over maken, in huis, gezin, danwel als gemeenschap..
-
midnight cabrio
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Dat is een verschil tussen elementair fatsoen (je flikkert geen zooi uit je raam of op straat) en normaal en geaccepteerd gedrag (je brengt je kinderen naar school met je 91-er auto en gaat braaf naar je werk) over dat laatste gaat men ineens een discussie met die brave lieden aan.... die hebben alleen nog nooit iets verkeerd gedaan en altijd braaf de kinderen naar school gebracht en gewerkt, zich ook nog eens de tering aan parkeerheffingen en andere gemeentelijke belastingen betalen en mogelijk daardoor zich geen nieuwe (recentere) auto kunnen veroorloven, of u als u geen nieuwere auto gaat kopen maar even op wilt rotten? Net zo arbitrair als er mogen vanwege de "netvliesverschroeing" geen gele auto's meer in de PCjelger schreef:ja. klinkt in de basis in zekere zin correct.. echter... je laat toch ook niet je huisvuil in huis slingeren? we vinden het toch niet OK dat er wasmachines het raam uitgeflikkert worden, hopsakee, de gracht in? etc etc..
p.s. in Brabant heeft men oprotpremies ingesteld voor leipe ambtenaren, dat hebben die ambtenaren alleen wel zelf gedaan en stelen daardoor de staat compleet arm, gebruik daar de "pluk ze" wetgeving eens
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

we zouden belast gaan worden voor feitelijke weggebruik van onze auto's en niet voor het eigendom ervan, is het jou opgevallen dat de mrb per 1/1/2008 met 7% omhooggegaan is en dat de eerstkomende 4 jaar met 7% (over7%!) blijft doorstijgen? ter compensatie van de BPM afbouw waar enkelen van gaan profiteren belasten we HEEL autorijdend Nederland, het is gebeurt en niemand doet er wat aan kan er wat aan doen.jonatas 900s schreef:Klopt Verde!
Daarom ;
jonatas 900s schreef:![]()
Dat krijgen ze er (op dit moment) nooit door!
-
jelger
- Geregistreerd lid
mijn punt is Verde, dat we niet in onze eigen rotzooi willen leven, en dat we, als we rotzooi maken, dat ook opruimen, of althans ons best doen de schade te beperken.
Dat gaat niet alleen op voor onze eigen achtertuin, maar dus ook voor de openbare ruimte. Het voorstel zoals het er nu ligt gaat het niet halen, ook niet als het wel door de gemeenteraad wordt aangenomen, maar je kan er op wachten dat iets soortgelijks landelijk gaat komen.. en ergens is het niet meer dan logisch, en begrijpelijk.
Dat het onze hobby aangaat is dan weer minder.. neemt niet weg dat het wel onvermijdelijk is op termijn. IPV er verzuurd en verkrampt mee om te gaan kun je maar beter anticiperen op wat komen gaat.
Dat gaat niet alleen op voor onze eigen achtertuin, maar dus ook voor de openbare ruimte. Het voorstel zoals het er nu ligt gaat het niet halen, ook niet als het wel door de gemeenteraad wordt aangenomen, maar je kan er op wachten dat iets soortgelijks landelijk gaat komen.. en ergens is het niet meer dan logisch, en begrijpelijk.
Dat het onze hobby aangaat is dan weer minder.. neemt niet weg dat het wel onvermijdelijk is op termijn. IPV er verzuurd en verkrampt mee om te gaan kun je maar beter anticiperen op wat komen gaat.
-
verde900
- Donateur

Amsterdammers gaan dus gestimuleerd worden op te rotten? Denk dat vliegtuigen en schepen in en rond Amsterdam een veel groter aandeel in de vervuiling hebben dan die paar auto's, die pak je alleen niet zomaar aan.jelger schreef:mijn punt is Verde, dat we niet in onze eigen rotzooi willen leven, en dat we, als we rotzooi maken, dat ook opruimen, of althans ons best doen de schade te beperken.
Ik woon overigens niet in Amsterdam dus raakt dat verbod mij in het geheel niet
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur