AutoRAI-parade 3 maart 2007

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 03 mar, 2007 20:40

Zonde Sjoerd, de Spijker was toch een echte aandachtstrekker, en wat een geluid... Kippenvel. Ik deed mijn raampje open om het te kunnen horen in elk geval tijdens het rijden :D

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 03 mar, 2007 20:41

taaffert schreef:Zonde Sjoerd, de Spijker was toch een echte aandachtstrekker, en wat een geluid... Kippenvel. Ik deed mijn raampje open om het te kunnen horen in elk geval tijdens het rijden :D
Gelukkig heb ik op TV en op het Concours 'd Elegance een Spyker horen draaien, inderdaad kippevel 8)

Trouwens, het is toch Spyker ipv Spijker?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 03 mar, 2007 20:49

Snel me bericht aanpassen ;)
Je hebt helemaal gelijk ja, ach, kan me er niet druk om maken, je weet wat ik bedoel ;)
Ach, heb er de hele dag naar gekeken, is ook niet erg. De Corvette Z06 klinkt wel bruter dan de gewone trouwens (die hier ook meerdere keren voor de deur heeft gestaan :twisted: ) 7 liter V8, het moet niet gekker worden.
De Jaguar XKR klonk gewoon niet, maar dat vond ik van de vorige ook al. De CLK 6.3 V8 AMG cabrio die ook meereed was daarentegen wel übercool, heb ik het uiteraard alleen over het motorgeluid he, laat dat duidelijk zijn!
Ook de nieuwe Fiat Bravo heeft mij enorm verrast, prachtige auto, van binnen en buiten, al kwam dat ook door de dame die er inzat waar we mee aan de babbel raakte 8) hehe
Dan was er ook nog de nieuwe Opel Speedster, tja Opel, maar wel leuk!!
Lamborghini Diablo blijft stoer, zeker in het geel, ook al aardige lui die er in reden, begon toch bijna te denken dat ik op een Saabmeeting was gezien de gezellige sfeer :D
BMW M6 is ook een erg mooie auto, maar die had ik al gezien etc.. etc..

Ik merk nu dat ik nog wel ff door kan typen, maar foto's zeggen meer, die komen a.s.a.p.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 03 mar, 2007 20:58

Een Corvette ZO6 klinkt inderdaad ontzettend bruut, Jaguar XKR vind ik ook wel oké klinken hoor!
Bij volgas een lekkere snerp uit de uitlaat gecombineerd met het gierende/huilende geluid van de Supercharger, het heeft wel wat! 8)

Leuk filmpje

Typ overigens maar door hoor! Altijd leuk om dat soort dingen te lezen, de foto's zijn meer de finishing touch :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 15 mar, 2007 11:05

Zo sta ik toch maar mooi in de Autovisie 8)
Zelfs herkenbaar op beide foto's die er staan over de AutoRAI-parade

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 15 mar, 2007 14:54

taaffert schreef:Zo sta ik toch maar mooi in de Autovisie 8)
Zelfs herkenbaar op beide foto's die er staan over de AutoRAI-parade
Ik heb het gezien, leuk! :D

Plaats reactie