Onlangs heb ik een andere Saab 9-5 aero estate gekocht, mijn derde op rij. Een automaat dit keer, met minder kilometers dan mijn oude zodat ik weer een tijdje vooruit kan. Mijn oude 9-5 aero estate heeft 395.000 gelopen, grotendeels op lpg. De auto is niet moeders mooiste meer, heeft hier en daar wat krassen en deukjes. Hoewel technisch prima, altijd door een Saab garage onderhouden, is deze waarschijnlijk toch lastig te verkopen voor een redelijke prijs.
Mijn eerste 9-5 bleek in 2013 ook lastig te verkopen, die heb ik uiteindelijk in onderdelen verkocht. Dat leverde toen meer op dan gedacht. Helaas heb ik niet de ruimte dat met deze ook te doen, mocht verkoop tegen een redelijke prijs niet lukken. Daarom de volgende vraag. Is er wellicht iemand die in dat geval mijn 9-5 gratis wil hebben, in ruil voor het uitbouwen van een aantal onderdelen die ik ik de toekomst voor mijn nieuwe Saab nodig heb, zoals de bijna nieuwe schokbrekers en veren achter en de velgen met nog goede banden.
Gratis Saab 9-5?
-
1001760
- Donateur (2x)

Re: Gratis Saab 9-5?
Ik snap je vraag niet helemaal, geloof ik.
Bied je nu je 9-5 gratis aan, maar ga je daar eerst nog de schokbrekers, achterveren en velgen met banden af halen?
Bied je nu je 9-5 gratis aan, maar ga je daar eerst nog de schokbrekers, achterveren en velgen met banden af halen?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Nee, dat moet degene doen die de auto gratis krijgt. Lijkt me niet onredelijk.
-
silvandam
- Donateur (3x)

-
nwk
- Geregistreerd lid
Ik wil de auto het liefst verkopen, als dat niet lukt dan wil ik een aantal onderdelen bewaren die ik later kan gebruiken voor mijn nieuwe 9-5. Ik heb inmiddels een aantal reacties van forumleden, dank daarvoor, die er een aantal onderdelen wil afhalen in ruil voor de rest van de auto. Maar nogmaals het liefst verkoop ik de auto. En wat ik niet doe is een auto verkopen met verborgen gebreken vandaar de lage vraagprijs.