Wellicht gaat er binnenkort iets veranderen in mijn woon-werkverkeer waardoor ik genoodzaakt ben een zuinigere auto te gaan rijden. Echter, ik wil mijn Midnight Blue Aero eigenlijk helemaal niet verkopen en wil het liefst een andere auto kopen en de Aero behouden. Van 1999 tot 2015 reed die in Zwitserland en door Peter Heijnes in 2015 geïmporteerd en verkocht. Van 2015 tot en met afgelopen herfst is die van dezelfde eigenaar geweest die een pakket facturen van Heijnes erbij. Al met al is die in heel goede conditie en zijn veel dingen aangepakt zoals subframerubbers, achterasrubbers, lagerschalen, zeer nette onderkant en amper roest (afgelopen sleuteldag door meerdere mensen geconstateerd). Tevens heeft die mooie upgrades zoals een 3 inch Abbott Racing uitlaat en downpipe, strutbar, Dion tune etc. Na vorige maand de Aero 2 dagen te hebben gepoetst, gekleid, gepolijst en gewaxt staat die er piekfijn op.
Soit, de vraag is. Zou deze auto als ik hem overdekt wegzet in waarde stijgen of juist niet? Zoals ooit de BMW e30, e36 en e46 325i Tourings ook stegen in waarde? Dan bijt ik (wederom) mijn hand eraf over enkele jaren.