Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Was inderdaad een prachtige dag voor een mooie rit.
Die van ons ging door West Friesland en na een lunch in Medemblik weer binnendoor naar Beverwijk gereden. Heerlijk met open dak en rustig tempo.
We zijn wel wat Saabrijders tegengekomen maar niet veel. Wel een 900 classic Cabrio in het pittoreske Bergen.
GroetS,
Hans
Die van ons ging door West Friesland en na een lunch in Medemblik weer binnendoor naar Beverwijk gereden. Heerlijk met open dak en rustig tempo.
We zijn wel wat Saabrijders tegengekomen maar niet veel. Wel een 900 classic Cabrio in het pittoreske Bergen.
GroetS,
Hans
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Vanmiddag met de 900 naar Venyard gereden. Voor twee deurschakelaartjes want de interieurverlichting haperde soms door oxidatie van de schakelaars. Nu werkt die weer top. Toch fijn nu het zo donker is.
Heerlijk zo’n beetje rondlopen op de Venyard. Zit hier om de hoek dus ik ga zo nu en dan eens kijken of er wat leuks is. Net mijn vrouw, alleen een andere ‘winkel’
image share

Heerlijk zo’n beetje rondlopen op de Venyard. Zit hier om de hoek dus ik ga zo nu en dan eens kijken of er wat leuks is. Net mijn vrouw, alleen een andere ‘winkel’
image share
-
Oosthoek
- Donateur

Redt iemand die hemelschaal met schuifdak ff van de sloop? In goede staat worden die steeds zeldzamer.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

[]
Die was aan de randen slecht meen ik. Komende week ben ik er weer, zal nog eens een blik werpen
Die was aan de randen slecht meen ik. Komende week ben ik er weer, zal nog eens een blik werpen
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Voor wie tijd en handen vrij heeft: de hemel zag er volgens mij inderdaad prima uit.Oosthoek schreef: ↑zo 03 nov, 2024 23:16Redt iemand die hemelschaal met schuifdak ff van de sloop? In goede staat worden die steeds zeldzamer.

-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Even een kuurtje opgehaald bij Dion. Is te merken.

-
Injectie
- Moderator
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
-
MvR
- Geregistreerd lid
-
Barboer
- Donateur (6x)

-
Roel95
- Geregistreerd lid
-
op
- Donateur (4x)

Na een paar ritten naar Enschede was de aut toch wat stoffig en de wielen vuil van het remstof. Dus nadat ik met de hond achterin naar het bos ben geweest, heb ik de auto even gewassen: emmertje shampoo, even met een spons over de lak aaien en over de wielen, en afdrogen.
Voilà!

Half uurtje werk!
Voilà!

Half uurtje werk!
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
Naar de APK geweest en hij mag er weer een jaartje tegenaan! Toch altijd een opluchting als je hem onlangs hebt gekocht.