Lpg-prijzen
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Lpg-prijzen
Ook getekend, hoop wel voor de initiatiefnemers dat er nog wat meer mensen reageren want de teller stond net op 131….
-
jelger
- Geregistreerd lid
Niet getekend. Goed voor de aanschaf van broodnodig defensiematerieel.
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
-
Gerry de Laet
- Geregistreerd lid
Euh…. Dat stukje lpg G3 is in december al door de eerste kamer aangenomen…… Nu een petitie zal daar weinig aan veranderen.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Hoor ik daar "symboolpolitiek" tussen de regels door?
-
verde900
- Donateur

Zou mijn gehoor zeker eens goed na laten kijkenjelger schreef: ↑di 16 apr, 2024 23:02Hoor ik daar "symboolpolitiek" tussen de regels door?
-
jelger
- Geregistreerd lid
Een maatregel die al is aangenomen met een petitie proberen tegen te houden is goed voor het ventileren van de boosburger sentimenten en is derhalve inderdaad verre van symbolisch, maar een belangwekkend teken van daadkracht. Ik heb vanmorgen mijn oren uit laten spuiten.
-
verde900
- Donateur

Zo'n kans moet je altijd pakken..
Morgen heeft men alleen weer iets nieuws bedacht waarbij een andere groep aan de beurt is, geld heeft men tenslotte nooit genoeg.
Morgen heeft men alleen weer iets nieuws bedacht waarbij een andere groep aan de beurt is, geld heeft men tenslotte nooit genoeg.
-
collega
- Donateur (3x)

Zou dat komen omdat de vragen vanuit de samenleving (wij allemaal dus) nagenoeg onbegrensd zijn?verde900 schreef: ↑wo 17 apr, 2024 8:56Zo'n kans moet je altijd pakken..
-
collega
- Donateur (3x)

Maar om weer 'on topic' te gaan:
De afgelopen jaren was de prijsverhouding tussen LPG, diesel en benzine meestal 1 : 2 : 2,5 (met variaties natuurlijk en afhankelijk van waar je tankte.
De laatste maanden is het 1 : 2,5 : 3.
Ik vind het niet erg. Mijn nieuwe gasinstallatie heb ik er in 6 maanden uit

De afgelopen jaren was de prijsverhouding tussen LPG, diesel en benzine meestal 1 : 2 : 2,5 (met variaties natuurlijk en afhankelijk van waar je tankte.
De laatste maanden is het 1 : 2,5 : 3.
Ik vind het niet erg. Mijn nieuwe gasinstallatie heb ik er in 6 maanden uit
-
Wouter
- Donateur (2x)

De prijzen in Nederland zijn ook gezakt de afgelopen weken. Bij Esso Neerduist langs de A1 is een liter nu € 0,619. 
-
verde900
- Donateur

Nu de benzine nog.
In Duitsland is het (incl hun mrb) 30ct p/ltr goedkoper, in Zweden is het 45ct p/ltr goedkoper
In Duitsland is het (incl hun mrb) 30ct p/ltr goedkoper, in Zweden is het 45ct p/ltr goedkoper
-
Roosenr
- Geregistreerd lid
Prijzen zouden nog meer gaan dalen. OPEC oliesjeiks voelen nattigheid nu europa versnelt over wil naar EV’s…willen hun verbruikers aan de ICE wagens houden:
https://www.hln.be/economie/dit-is-het- ... ~ac892b63/
Vraag is of de VS dat leuk gaat vinden, die zijn tegenwoordig compleet onafhankelijk wat betreft aardolie omdat ze veel meer oppompen via schalieolie…daarvoor moet de prijs echter hoog genoeg zijn anders niet meer rendabel. Ik verwacht dus eerder dat prijs stabiel rond dit prijspunt gaat blijven met wat kleine schommelingen.
https://www.hln.be/economie/dit-is-het- ... ~ac892b63/
Vraag is of de VS dat leuk gaat vinden, die zijn tegenwoordig compleet onafhankelijk wat betreft aardolie omdat ze veel meer oppompen via schalieolie…daarvoor moet de prijs echter hoog genoeg zijn anders niet meer rendabel. Ik verwacht dus eerder dat prijs stabiel rond dit prijspunt gaat blijven met wat kleine schommelingen.