Een late vakantiefoto, is al bijna weer 2maand geleden dat we thuis kwamen van vakantie die ik had met mijn 2 dochters.
Na een deel minder goede saab vakantie ervaringen hier op het forum heb ik, en vele anderen, over het algemeen alleen maar goede ervaringen en ook probleemloos.
Deze vakantie bijna 8000km gereden met de 9-5

en een klein beetje met de 900!

Vanuit zweden naar Venetie Italie, door naar Pesaro ten zuiden van Rimini. Daarna schuin omhoog naar Pisa-LaSpecia-Levanto. Terug via Monaco-Nice-Cannes en via Route de Napoleon omhoog naar Nederland en terug naar Zweden. Totaal in die vakantie 6000km gereden zonder probleem ondanks de hitte. Op weg naar Pisa had ik 40° op de meter. De hele vakantie was het, zoals iedereen wel weet, erg warm, 37° was geen uitzondering. De auto heeft het probleemloos gedaan, het opendak niet open kunnen doen vanwege de hitte(dat gebeurt anders nooit) en de stoelventilatie was een welkome aangename aanvulling.
In Nederland een paar familiebezoekjes gedaan en daarna terug naar zweden.
Daarna met mijn zweedse vriendin nog een rondje gedaan, Rügen-duitsland en Falster Denemarken. In duitsland nog een ree geschampt, voor de auto ging het goed, voor de ree minder!

Bij thuiskomst bijelkaar zon 7800km gereden zonder 1 mankement en ondanks de vele steile klimmen in Frankrijk, Italie-SanMarino. Een geweldige reisauto!

Kwam in Frankrijk nog een sneue 900 tegen!
Daarvoor een saab weekeind met de 900 en caravan in Trollhättan en een week westkust van zweden.
Het was een goed saabvakantie jaar!