Is er ook een middeltje om die dorpelkap wat op te frissen? Ik vindt het kunststof (beige) wat mottig/vlekkerig ogen. Of is het gewoon een kwestie van, als ze er toch uit zijn, ze stevig boenen met een sopje?
Saab 9-3 cabrio van Sonab (wat is dagwaarde)
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Saab 9-3 cabrio van Sonab
Dank! Ik zal kijken of ik op de sloop vast wat van die clipjes kan vinden
Is er ook een middeltje om die dorpelkap wat op te frissen? Ik vindt het kunststof (beige) wat mottig/vlekkerig ogen. Of is het gewoon een kwestie van, als ze er toch uit zijn, ze stevig boenen met een sopje?
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Als het niet meer lukt met schoonmaken: ik heb laatst nog nieuwe op de kop getikt, frist je auto behoorlijk van op. Gewoon bij RenD.
-
busy
- Donateur (4x)

Rend heeft alleen grijs voor een zijde Waarom de dorpel vervangen als er een clip in het tapijt vervangen moet worden en er mogelijk witte clipjes van dorpel bevestiging sneuvelen Schoonmaken helpt maar verkleuring blijft bij beige Gebruikte op de kop tikken
-
Sonab
- Donateur (4x)

Vanmorgen naar de sloop geweest en een paar witte dorpelbeschermer-piefjes geoogst en tevens een clipje voor de mat bevestiging.
check hier oud (en kapot) en minder oud (maar heel):

Dat deed de truc, mat ligt weer gefixeerd nu en wel origineel zoals het heurt.
Ik heb de dorpelbeschermer ook geschrobt (er sneuvelde 1 piefje bij demontage en 1 ontbrak reeds, beide zijn weer voorzien van een goede).
Helaas wordt hij niet veel mooier van het schrobben. Als ik een mooie tegen het lijf loop....(beige)
check hier oud (en kapot) en minder oud (maar heel):

Dat deed de truc, mat ligt weer gefixeerd nu en wel origineel zoals het heurt.
Ik heb de dorpelbeschermer ook geschrobt (er sneuvelde 1 piefje bij demontage en 1 ontbrak reeds, beide zijn weer voorzien van een goede).
Helaas wordt hij niet veel mooier van het schrobben. Als ik een mooie tegen het lijf loop....(beige)
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Kasteel Schaloen?
ik moet nog ergens een foto hebben van mijn steilneus cabrio precies voor de trap.
ik moet nog ergens een foto hebben van mijn steilneus cabrio precies voor de trap.
-
Sonab
- Donateur (4x)

@vyv:
Nou, staat wel mooi maar... Hij trekt de klinkers desgewenst uit de straat, dus grind vraagt om een fluwelen rechter grote teen
Het kraakt en knoerpt wel heel voornaam trouwens als de saab majesteitelijk stapvoets voor rijdt
@marius:
Dit is voor kasteel Genhoes, nabij Valkenburg (L)
Nou wordt ik wel nieuwsgierig naar jouw foto
Nou, staat wel mooi maar... Hij trekt de klinkers desgewenst uit de straat, dus grind vraagt om een fluwelen rechter grote teen
Het kraakt en knoerpt wel heel voornaam trouwens als de saab majesteitelijk stapvoets voor rijdt
@marius:
Dit is voor kasteel Genhoes, nabij Valkenburg (L)
Nou wordt ik wel nieuwsgierig naar jouw foto
-
Marius0404
- Donateur (7x)

weet je het zeker, want de Nissan Murano die er voor staat is toch echt van de eigenaar van Kasteel Schaloen. (ach, je scheurt ook zomaar over die Zuid-Limburgse heuvels met een turbo...Dit is voor kasteel Genhoes,
-
Sonab
- Donateur (4x)

-
Marius0404
- Donateur (7x)

hihi, maar de foto heb ik nog niet gevonden. (nog even een oude harde schijf opgezocht, maar helaas)
-
Sonab
- Donateur (4x)

-
Sonab
- Donateur (4x)

De blower van mijn saab werkt nog prima, maar is niet meer van plan op de voorruit de blazen. Dat is APK afkeur...
Welke knop ik ook selecteer op de climatcontrol, hij blijft gewoon recht naar voren blazen, maar niet omhoog.
Ik ben van de zoekfunctie wijzer geworden dat zulke problemen vaker voorkomen, maar niet welke mogelijke problemen ik nu concreet kan proberen af te vinken.
Welke knop ik ook selecteer op de climatcontrol, hij blijft gewoon recht naar voren blazen, maar niet omhoog.
Ik ben van de zoekfunctie wijzer geworden dat zulke problemen vaker voorkomen, maar niet welke mogelijke problemen ik nu concreet kan proberen af te vinken.
-
busy
- Donateur (4x)