telefoonhouder

1978-1993
Gebruikersavatar
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

telefoonhouder

Bericht door Marius0404 » za 28 mei, 2022 20:44


Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: telefoonhouder

Bericht door Sonab » za 28 mei, 2022 22:41

Geen ervaring mee. Maar vind het wel een nette oplossing.
Ik zet mijn mobiel altijd horizontaal in de linkerhoek van de tellerbak van mijn 900.
Maar een heel enkele keer valt hij om, dat zal met de door jou geposte houder niet gebeuren.
En... je hoeft er niet voor te boren, wel zo fijn!
(mooi stuurtje trouwens, op het filmpje...)

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Re: telefoonhouder

Bericht door Hannes » za 28 mei, 2022 23:24

Maar dat is best een goed idee! Ik zet mijn telefoon ook vaak bovenop de asbak. Maar dat glijdt hij er ook weer gemakkelijk vanaf.

Ik heb wel interesse. In verhouding zijn de verzendkosten wel redelijk hoog. 12 euro. Nog meer geïnteresseerden. Kunnen we misschien wat combineren.

Gebruikersavatar
stinus
Geregistreerd lid

Re: telefoonhouder

Bericht door stinus » zo 29 mei, 2022 7:54

Inderdaad netjes, ik heb wel interesse.

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: telefoonhouder

Bericht door Sonab » zo 29 mei, 2022 12:37

Hannes schreef:
za 28 mei, 2022 23:24
In verhouding zijn de verzendkosten wel redelijk hoog. 12 euro. Nog meer geïnteresseerden. Kunnen we misschien wat combineren.
Dan moeten het er wel flink wat zijn wil dat de moeite waard zijn.
Doorsturen in Nederland kost ook al gauw weer 7 euro denk ik?

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: telefoonhouder

Bericht door Sonab » ma 30 mei, 2022 17:43

Maar oke, ik heb ook wel interesse
Edit: En... als t doorgaat, bestel ik ook graag een saab-scania sleutelhanger mee

Gebruikersavatar
Rick8
Donateur
Donateur

Re: telefoonhouder

Bericht door Rick8 » ma 30 mei, 2022 23:04

Heb zelf goede ervaring met dit alternatief, magneet aan de asbak gemonteerd, en iphone hoesje (of metalen plaatje achterop), blijft goed zitten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: telefoonhouder

Bericht door Sonab » di 31 mei, 2022 8:35

Ook netjes. Met wat voor hulpstuk zit die magneet gemonteerd? Is dat een custom made beugel of ...?

Gebruikersavatar
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: telefoonhouder

Bericht door Marius0404 » di 31 mei, 2022 11:33

zoonlief wilde er ook 1, dus dat scheelde weer portokosten (voor hem :roll: )

ik laat de ervaring hier tzt weten.

Quartiere
Geregistreerd lid

Re: telefoonhouder

Bericht door Quartiere » zo 12 jun, 2022 17:07

En… heeft iemand de telefoonhouder al besteld (en ontvangen)? Is het wat?

V6Kees
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: telefoonhouder

Bericht door V6Kees » zo 12 jun, 2022 18:12

Besteld maar nog steeds niks ontvangen, heb reeds navraag gedaan maar nog geen terugkoppeling gekregen.

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: telefoonhouder

Bericht door Krizzie » zo 12 jun, 2022 19:09

Ver van RBM wegblijven...

Gebruikersavatar
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: telefoonhouder

Bericht door Marius0404 » zo 12 jun, 2022 21:25

Ook nog niet binnen.

Gebruikersavatar
veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: telefoonhouder

Bericht door veenaalt » di 14 jun, 2022 20:29

Krizzie schreef:
zo 12 jun, 2022 19:09
Ver van RBM wegblijven...
Hoezo?
Ervaringen mee?

V6Kees
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: telefoonhouder

Bericht door V6Kees » di 14 jun, 2022 20:51

Heb gisteren bericht gehad dat de houder die dag verstuurd zou gaan worden…

Plaats reactie