telefoonhouder
-
Marius0404
- Donateur (7x)

telefoonhouder
https://www.rbmperformance.com/support- ... _4418.html
iemand ervaring mee?
iemand ervaring mee?
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: telefoonhouder
Geen ervaring mee. Maar vind het wel een nette oplossing.
Ik zet mijn mobiel altijd horizontaal in de linkerhoek van de tellerbak van mijn 900.
Maar een heel enkele keer valt hij om, dat zal met de door jou geposte houder niet gebeuren.
En... je hoeft er niet voor te boren, wel zo fijn!
(mooi stuurtje trouwens, op het filmpje...)
Ik zet mijn mobiel altijd horizontaal in de linkerhoek van de tellerbak van mijn 900.
Maar een heel enkele keer valt hij om, dat zal met de door jou geposte houder niet gebeuren.
En... je hoeft er niet voor te boren, wel zo fijn!
(mooi stuurtje trouwens, op het filmpje...)
-
Hannes
- Forum Admin
Re: telefoonhouder
Maar dat is best een goed idee! Ik zet mijn telefoon ook vaak bovenop de asbak. Maar dat glijdt hij er ook weer gemakkelijk vanaf.
Ik heb wel interesse. In verhouding zijn de verzendkosten wel redelijk hoog. 12 euro. Nog meer geïnteresseerden. Kunnen we misschien wat combineren.
Ik heb wel interesse. In verhouding zijn de verzendkosten wel redelijk hoog. 12 euro. Nog meer geïnteresseerden. Kunnen we misschien wat combineren.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: telefoonhouder
Dan moeten het er wel flink wat zijn wil dat de moeite waard zijn.Hannes schreef: ↑za 28 mei, 2022 23:24In verhouding zijn de verzendkosten wel redelijk hoog. 12 euro. Nog meer geïnteresseerden. Kunnen we misschien wat combineren.
Doorsturen in Nederland kost ook al gauw weer 7 euro denk ik?
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: telefoonhouder
Maar oke, ik heb ook wel interesse
Edit: En... als t doorgaat, bestel ik ook graag een saab-scania sleutelhanger mee
Edit: En... als t doorgaat, bestel ik ook graag een saab-scania sleutelhanger mee
-
Rick8
- Donateur

-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: telefoonhouder
Ook netjes. Met wat voor hulpstuk zit die magneet gemonteerd? Is dat een custom made beugel of ...?
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: telefoonhouder
zoonlief wilde er ook 1, dus dat scheelde weer portokosten (voor hem
)
ik laat de ervaring hier tzt weten.
ik laat de ervaring hier tzt weten.
-
Quartiere
- Geregistreerd lid
Re: telefoonhouder
En… heeft iemand de telefoonhouder al besteld (en ontvangen)? Is het wat?
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Re: telefoonhouder
Besteld maar nog steeds niks ontvangen, heb reeds navraag gedaan maar nog geen terugkoppeling gekregen.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Re: telefoonhouder
Hoezo?Krizzie schreef: ↑zo 12 jun, 2022 19:09Ver van RBM wegblijven...
Ervaringen mee?
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Re: telefoonhouder
Heb gisteren bericht gehad dat de houder die dag verstuurd zou gaan worden…



