Saabmeet op vliegveld Arnemuiden woensdag 27 sept 2023
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Ben gisteren op vliegveld geweest. Heb met havendienst gesproken. We mogen net als vorige keer weer parkeren op vliegveld kant. Wel op voorwaarde uiteraard dat er geen mensen het vliegveld op gaan lopen.
Misschien zijn er mensen die wat willen eten bij het restaurant op het vliegveld? Er is nu echt een mooi en goed restaurant op het vliegveld. Moet ik alvast wat reserveren?
De Cessna die ik bij de vorige keren mee had heb ik inmiddels verkocht. Ik heb nu een andere (rode) Cessna. Ik wil (als het weer het toe laat) best wel een paar rondjes doen net als vorige keren.
Misschien zijn er mensen die wat willen eten bij het restaurant op het vliegveld? Er is nu echt een mooi en goed restaurant op het vliegveld. Moet ik alvast wat reserveren?
De Cessna die ik bij de vorige keren mee had heb ik inmiddels verkocht. Ik heb nu een andere (rode) Cessna. Ik wil (als het weer het toe laat) best wel een paar rondjes doen net als vorige keren.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
18:00 is natuurlijk wel etenstijd, dus als er wat leuks is. 
En een rondje, dat lijkt me best eens leuk. Nog nooit in zo’n klein vliegtuig gezeten.
En een rondje, dat lijkt me best eens leuk. Nog nooit in zo’n klein vliegtuig gezeten.
-
N2024
- Geregistreerd lid
Hier linkje naar restaurant: https://www.restaurantmiddenzeeland.nl/
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Staan leuke dingen tussen. Kunnen ze wat leuks doen met een menuutje als we met een flinke groep komen? Dat maakt het misschien voor meer mensen aantrekkelijker om ook wat te eten.
Ik zit overigens in de buurt, dus wil best meedenken. Rij wel regelmatig langs het vliegveld, maar het is al weer jaren geleden dat ik daar ook stopte. 
-
evo
- Donateur (2x)

Sierra Alfa Alfa Bravo Niner Tree, Final Two Seven
Hamburger oid gaat er altijd wel in!
Hamburger oid gaat er altijd wel in!
-
1001760
- Donateur (2x)

Ik wel, in Finland eens een keer.ghulst schreef: ↑do 31 mar, 2022 10:2618:00 is natuurlijk wel etenstijd, dus als er wat leuks is.
En een rondje, dat lijkt me best eens leuk. Nog nooit in zo’n klein vliegtuig gezeten.![]()
Het is een wonder dat ik nog leef.
Was een watervliegtuigje die achter bij de camping aan ging leggen.
Met 2 vrienden de piloot zo ver gekregen dat hij voor € 100,- nog een rondje boven Tampere ging vliegen.
Op het moment dat de piloot op wilde trekken en hij de stuurknuppel naar achteren trok zat ik naast hem met m'n knieën tegen de dubbele bediening die ook naar achteren ging.
Dus kun hij niet verder optrekken, maar hij had het niet in de gaten.
Hij trok zo hard dat ik helemaal klem zat en mijn benen niet weg kon krijgen.
Vanwege het geluid hoorde hij mij niet en tikte ik hem op zijn schouder om hem op mijn knieën te wijzen.
Snel iets minder hard getrokken, ik mijn knieën uit de weg en hij volle bak hoogte proberen te maken.
De boomtoppen aan de overkant van het meer net gemist.
Onderweg een knipperend rood lampje (lijkt me nooit goed) en in een bocht vloog ook de deur nog open.
Die heb ik dicht getrokken en de rest van de vlucht stijf vast gehouden.
Met een grote klap op het water weer geland (3 kerels van + 100 kg als passagier).
Dat was eens, maar nooit weer.
Mijn vrienden achterin hadden overigens niets van dat alles meegekregen.
Maar ik heb er wel een mooi sterk verhaal aan overgehouden.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Dat is zeker! Dat verhaal doet het vast ook heel goed op feesten en partijen! Van een mede-Saab-rijder verwacht ik natuurlijk een veilige vlucht. 
-
N2024
- Geregistreerd lid
Net menu voorstel gehad van restaurant.
Ik heb gevraagd om het wat eenvoudiger te maken. Het is toch meer bandje trappen met biertje er bij denk ik?
Ik heb gevraagd om het wat eenvoudiger te maken. Het is toch meer bandje trappen met biertje er bij denk ik?
-
jelger
- Geregistreerd lid
Best lekker. Ik zou er best een ommetje voor willen rijden, maar moet denk ik toch verstek laten gaan.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Een ommetje is goed, dan laadt je accu weer eens fatsoenlijk bij 
-
N2024
- Geregistreerd lid
He jammer Jelger. Had je graag eens gesproken.jelger schreef: ↑do 31 mar, 2022 13:26Best lekker. Ik zou er best een ommetje voor willen rijden, maar moet denk ik toch verstek laten gaan.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Ik ben dan net terug uit buitenland, zul je nog wel wat van zien denk ik, dus ik kijk even hoe de pet er bij staat. Maar de aanmoediging neem ik mee, ook wat het acculader betreft. 
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Leuk, weer eens een meeting. Zet mij er ovb ook maar bij.
Gr. Jan
Gr. Jan
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Ik denk dat dat wel een goed idee is. Gewoon een leuk hoofdgerechtje en als mensen dan zelf meer willen, dan is dat prima. Anders moeten we een diner-sessie bij jou in de winkel regelen.N2024 schreef:Net menu voorstel gehad van restaurant.