Pin 7 en pin 9 van U52 zitten verkeerd aangesloten. De volgende aanpassing moet dus gemaakt worden:
U52-7 naar U3-3
U52-9 naar U37-8
Zie: https://www.saabcentral.com/attachments ... df.274496/

Het SMD solderen is inderdaad wel even wat anders.RoccoH schreef: ↑di 07 jul, 2020 8:13Pen U3-3 is echt vlak afgebroken van de IC. Rayhtec had mij al het juiste IC nummer gegeven waarvoor dank.
Ik zit nu een beetje in dubio of ik het nog eens probeer met een reguliere soldeerbout en nieuwe IC, danwel investeer in een heteluchtsoldeerbout of gewoon gelijk investeer in een MDI of Tech2 kloon...
Ik kan goed solderen maar SMD solderen is toch andere koek...

Ricardo, ik maak graag van je aanbod gebruik, ik heb trouwens een tech2 dus als ik je daarmee van dienst kan zijn. Ik woon in Borne dus Losser is niet ver.ricardo.t schreef:Het is mij ook gelukt om de Mongoose aan te passen volgens de beschrijving van Rayhtec.
En ik kan bevestigen dat het in combinatie met tech2win perfect werkt.
Ik heb samen met Rayhtec naar de oplossing gezocht, het meeste uitzoekwerk heeft Raytec gedaan, maar ik hoop dat ik hem toch een beetje geholpen heb bij het vinden van deze oplossing.
@albertk, Ik zie dat je in overijssel woont, mocht je in de buurt wonen van Losser dan wil ik je wel een keer helpen bij de aanpassing van de mongoose.
Kan geen garantie geven, maar het is in ieder geval al één keer goed gegaan
@RoccoH, ik las dat bij jou een pen van het IC (U3) was afgebroken is deze echt helemaal weg, of is er nog een mogelijkheid ergens wat aan te solderen? En anders zou je altijd nog het complete IC kunnen vervangen.