Komende week aan de klus.
Onderdelen besteld.
- Voor de lekkage van de slave-cilinder een nieuwe clip en ben op zoek naar een o-ring.
Maten zijn: ID=6.07, OD=9.63, en CS=1.78 EPDM. Ik bedoel de ring onder deze post van de leiding.
- Groene Rolletjes bij de voorruit en uit voorzorg wat van die klipjes voor de deurbekleding, want die dingen gaan altijd kapot.
- Zoveel mogelijk koelslangen besteld en een nieuwe thermostaat. Dus wat slecht is vervangen en de rest op reserve.
- De 4 mm vacuumslangen gaan vervangen voor nieuwe blauwe.
- Achterremblokken vervangen en handrem stellen.
- Reiniging gasklephuis.
- Contactslot heeft ook wat kuren. Los gehaald, wat van die clipjes eruit gehaald. Nog na te zien. Loopt nog niet
helemaal lekker.
Daarna:
- Airco laten controleren en vullen. Heb nog een nieuwe droger liggen met nieuwe o-ringen.
- Twijfel nog wat over de benzinepomp en het benzinefilter. Denk dat ik er op kan gaan wachten bij 270.000 km dat die ook wel bijna aan zijn eind zijn. Cabrio in combinatie knipmethode ben ik nog niet over uit. Dus rubber hamer in de kofferbak.
- Accu heb ik nagemeten en komt de winter niet meer door. Bij de loadtest met een multimeter komt die ruim onder de 9.6V Het is een exemplaar waarbij je nog het zelf kan gaan bijvullen met gedestilleerd water. Wist net dat ze er nog waren.
- Roest bij de b-stijl linker-achterruit.
- Kop natrekken. Heb wel eerst een paar nieuwe schroeven nodig. Deze
https://schwedenteile.de/p/53717/schrau ... ml?lang=nl bedoel ik.
- Deurvanger linkerdeur ligt los. Het is niet de deurvanger zelf. Wel de aansluiting van de 2 bouten in de deur zelf is rot/afgebroken waardoor de deurvanger naar binnen gaat en bij elke bocht hoor je deze.
- Banden: Er blijken winterbanden op te staan met te weinig profiel. Nu 17 inch velgen met 215/45 R17 TL 91W banden. Ga ik voor nieuwe zomerbanden of all-seasons. Heb nog een set winterbanden in de schuur met hele lelijke 15 inch stalen velgen.
- Er is erg veel roest aan de harde metalen leidingen in het motorruim. Schoonmaken, krabben en Rustico erop?
- De leren hoofdsteunen hebben veel roest.
- Antenne. Is vervangen door een vaste antenne. Zie toch dat een elektrische antenne wel wat gaat kosten.
Wel veel genieten van de cabrio. Heb er geen moment spijt van dat ik hem heb omgeruild. Plan is om de komende zomer in Nederland wat routes te gaan rijden. Paar dagjes Zuid-Limburg, Achterhoek en de Graafschap.