lampje deur

1984-1997
Plaats reactie
elcruz
Geregistreerd lid

lampje deur

Bericht door elcruz » do 13 okt, 2016 13:07

Hoi allemaal, kan iemand mij helpen aan het complete lampje wat in de deur zit aan de passagierskant voor ? ik heb nog maar een halve ...... :(

John Doe
Geregistreerd lid

Re: lampje deur

Bericht door John Doe » do 13 okt, 2016 13:10

In Lelystad moet je wezen. viewtopic.php?f=6&t=153631" onclick="window.open(this.href);return false;

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » do 13 okt, 2016 14:05

of anders in Amersfoort, bij forummer Rademaker

gertram
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door gertram » do 13 okt, 2016 17:38

Handig aangezien de TS in Spanje woont...
Plaats anders even een gezocht advertentie in de saabmarktplaats sectie.

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » do 13 okt, 2016 18:13

sterker: TS woont buiten Europa. in dat geval --> Ebay.

elcruz
Geregistreerd lid

Bericht door elcruz » vr 14 okt, 2016 14:01

HUH???? sinds wanneer ligt Spanje buiten Europa? :D Jemig lig een paar jaar in de zon en alle grenzen worden veranderd....... :D heb liever dat iemand dat lampie even in een enveloppie duwt en opstuurt naar hier want in Spanje zijn ze niet zo van de Saab, zie ze hier nauwelijks laat staan op de sloop tís allemaal Seat wat hier de klok slaat

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » vr 14 okt, 2016 14:32

Aangezien jij zelf in je profiel zet dat je 'outside Europe' zit, nemen wij blindelings aan dat de Spanjaarden ook klaar waren met Europa! :)

elcruz
Geregistreerd lid

Bericht door elcruz » vr 14 okt, 2016 14:51

whahah hilarisch, nee ik zal het uitleggen je hebt geen optie bij inschrijving voor iets anders dan dat ....... ben echt europeaan

Alex B
Geregistreerd lid

Bericht door Alex B » vr 14 okt, 2016 21:47

Partsforsaabs: http://www.partsforsaabs.com/index.php? ... 97_319_551; nieuw, vers en redelijk geprijsd.

Alex

elcruz
Geregistreerd lid

Bericht door elcruz » di 18 okt, 2016 21:27

opgelost, er lag er 1 in vinkeveen , een maat van me haalt hem daar op want hij komt over 2 weken even relaxen hier , thanks

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » di 18 okt, 2016 21:29

Tezamen met de kachelslangen? :mrgreen:
Dan had ik jou of je maat aan de telefoon vanmiddag.

elcruz
Geregistreerd lid

Bericht door elcruz » wo 19 okt, 2016 13:04

whaha das lachen ja dan heb je hem gesproken hij komt morgen ophalen zei hij tegen mij. Is mijn beste maat wel een coole gast ik ga ff nadenken of we een leuk geintje uit kunnen halen met hem :D
Maar ff wat anders de vorige eigenaar heeft ze afgezaagd net achter het schutbord en de aansluiting op het blok gewoon doorverbonden middels een koper pijpje, als ik nu de nieuwe radiator plaats en de slangen wil aansluiten heb ik dan nog iets nodig??? een t stuk ofzo ik weet het niet want dan kun je dat mss gelijk meegeven aan die knakker

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » wo 19 okt, 2016 13:28

kachelslangen van een 9000 hebben op de kachelradiateur elk hun eigen aansluiting. dus oude slangen verwijderen, nieuwe slangen monteren en met slangklemmen vastzetten aan blok en radiateur. mocht het er niet meer zitten, dan heb je eventueel nog een doorvoerrubber nodig thv de firewall.

Afbeelding

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 19 okt, 2016 20:38

Nieuwe kachelslangen.

elcruz
Geregistreerd lid

Bericht door elcruz » do 20 okt, 2016 10:14

denk dat het er nog wel zit en zoals op het plaatje heb ik dezelfde radiator binnengekregen dus moet goed komen, thanks

Plaats reactie