Jij bent echt simpel..tanisha schreef:als je een bmw m5 bij kunt houden weet je dat je in de buurt komt!
Is dit wat td04 met 20tje
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Re: Is dit wat td04 met 20tje
-
brinky
- Donateur

Mijn 9-5 heeft minstens 400pk... Hoe ik dat weet? Als ik het raampje open doe dan wapperen mijn haren... echt niet normaal! Andere mensen die bij mij dan in de auto zitten zeggen dan ook: "Jonge! Brinky, wat wapperen jouw haren! Heb je 400pk ofzo?"
-
ZSR
- Donateur (3x)

Ik doe altijd de ruis test, als ik veel ruis heb heb ik ook meer snelheid dus meer pk.
Des te harder het buiten waait des te sneller is mijn auto dush... Wat me ook opvalt dat dit vooral bij tegenwind is?!
Maar heren, wanneer komt die "zet je auto naar de meetbank" meeting nou eens?
Kunnen we hopelijk van elkaar leren en (objectief) vergelijken.
Voor nu is het inderdaad vooral vermakelijk vanaf de zijlijn.
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Voel je je geroepen om er een te organiseren
ik kom iig zoiezo 
-
johnb52
- Donateur (7x)

brinky schreef:Mijn 9-5 heeft minstens 400pk... Hoe ik dat weet? Als ik het raampje open doe dan wapperen mijn haren... echt niet normaal! Andere mensen die bij mij dan in de auto zitten zeggen dan ook: "Jonge! Brinky, wat wapperen jouw haren! Heb je 400pk ofzo?"
Ik steek altijd mijn tong uit het raam, en dan na 3 minuten de vliegen tellen op je tong.
Werkt alleen als je boven de 150 rijdt in zn 3.
Ik had er 75, en dan klopt die 225 pk met stage 1 prima.
Overigens niet doen als je E85 hebt getankt, want dan komen er ook wespen op af.
Met Aral 102 ook geprobeerd, maar dat trekt weer libelles aan...
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Hahaha beste reactie so far !brinky schreef:Mijn 9-5 heeft minstens 400pk... Hoe ik dat weet? Als ik het raampje open doe dan wapperen mijn haren... echt niet normaal! Andere mensen die bij mij dan in de auto zitten zeggen dan ook: "Jonge! Brinky, wat wapperen jouw haren! Heb je 400pk ofzo?"
-
rd motorsport
- Geregistreerd lid
Niet beter apart ruzietopic openen?
-
rd motorsport
- Geregistreerd lid
En rollenbankmeeting lijkt we wel wat weet ik gelijk hoeveel paarden ik nu aan boord heb in de stage 3+ 9-5 aero
-
peeke 1972
- Donateur

Ik wil het ook wel een weten. Maar het zal wel zo zijn. Heb onlangs een spurtje gewonnen met de rapido aan de trekhaak tegen een golfje TDI. Moest da petje zien kijken..... Lol. Heb ik er dan 225
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Waar stond die wagen met de meet dan??? Niet gezien:)rd motorsport schreef:En rollenbankmeeting lijkt we wel wat weet ik gelijk hoeveel paarden ik nu aan boord heb in de stage 3+ 9-5 aero
-
rd motorsport
- Geregistreerd lid
Op de parking bij de jumbo meeste forummers kennen hem wel zwarte estate pre facelift zonder mistlampen en met gerry fisher quadspoke velgen
-
jgvdv
- Donateur

stelletje oproerkraaiers, wie heeft de grootste #@$. zon vent ken ik ook gewoon opmeten die hap hoppa klaar
trouwens heb van bepaalde mensen die hier reageren projecten gezien sjonge jonge niet best... maar goed vriendjes vriendjes helpt nogal lijkt me.
trouwens heb van bepaalde mensen die hier reageren projecten gezien sjonge jonge niet best... maar goed vriendjes vriendjes helpt nogal lijkt me.
-
900 t8
- Donateur (2x)

Ik vind dat we gewoon dat we 1x per jaar met ze allen op de testbank ergens centraal in het land moeten gaan.
En 400m sprint daarna.
Zijn we van een hoop ge-bitch/
af hier.
Ik ben voor.
En 400m sprint daarna.
Zijn we van een hoop ge-bitch/
Ik ben voor.