Andere 9-5 inlaat spruitstuk
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Andere 9-5 inlaat spruitstuk
Dan moet je ook dat steuntje hebben "aan de voorkant" want die aluminium zit anders gemonteerd.
En een aanzuigbuis (naar je luchtfilter) van een Aero of 3.0 diesel is ook een goedkope upgrade.
Nieuw iets van €30
En een aanzuigbuis (naar je luchtfilter) van een Aero of 3.0 diesel is ook een goedkope upgrade.
Nieuw iets van €30
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Het gaat niet zo zeer om de Delivery buis zelf, het gaat om de temperatuur sensor zelf. Bij de kunststof Delivery is deze van kunststof gemaakt (en een is een temperatuur en druk sensor in 1 ding) en meet daardoor de echte inlaat temperatuur en word de sensor niet heet gestookt door de aluminium buis en crapy sensor. Waardoor je ecu niet onnodig terug regelt.
-
Rens69
- Geregistreerd lid
Goedenmorgen,
Ik heb al een 3.0 tid inlaat en een cobra inlaat en al een plastic delivery toch bedankt voor de tip!
Maat volgens mij heb ik wel 2 sensoren 1 in de buis en 1 komt er met een slangetje en een beugel
Ik heb al een 3.0 tid inlaat en een cobra inlaat en al een plastic delivery toch bedankt voor de tip!
Maat volgens mij heb ik wel 2 sensoren 1 in de buis en 1 komt er met een slangetje en een beugel
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Dan heb je de tussen versie. Eerst was het de alu delivery met 2 sensors (precies zoals bij je zit alleen dan een alu pijp). Daarna jou huidige plastic, en daarna de plastic met 1 sensor.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
en die met 1 sensor heeft nu juist het nieuwe type kabelboom en van daar af aan werd de software ook anders!
-
evo
- Donateur (2x)

Jep, denk ik ook. Tussenversie. Kunstofdelivery met slangetje naar druksensor.maxmink93 schreef:Dan heb je de tussen versie. Eerst was het de alu delivery met 2 sensors (precies zoals bij je zit alleen dan een alu pijp). Daarna jou huidige plastic, en daarna de plastic met 1 sensor.
Software veranderde bijna elk jaar, soms zelfs binnen het jaar... Ook heb je per jaar veelal voor dezelfde HW en "output" ook nog eens meerdere versies... wat probeer je te zeggen?tanisha schreef:en die met 1 sensor heeft nu juist het nieuwe type kabelboom en van daar af aan werd de software ook anders!
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Andere 9-5 inlaat spruitstuk
Die software is niet afhankelijk van de kabelboom versie.. Je kunt de sensoren gewoon wisselen voor de nieuwere versies zonder enig probleem. Nieuw stekkertje eraan solderen en klaar.
Volgens mij is MY98 de enige met Alu delivery, MY99 met het tussen model en MY00> de nieuwe Alu versie. Voor wat het waard is
..
Afgezien van non TCS, TCS en ESP. Dat moet kloppen.
Volgens mij is MY98 de enige met Alu delivery, MY99 met het tussen model en MY00> de nieuwe Alu versie. Voor wat het waard is
Afgezien van non TCS, TCS en ESP. Dat moet kloppen.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
wat jij wil jou feestje!evo schreef:Software veranderde bijna elk jaar, soms zelfs binnen het jaar... Ook heb je per jaar veelal voor dezelfde HW en "output" ook nog eens meerdere versies... wat probeer je te zeggen?tanisha schreef:en die met 1 sensor heeft nu juist het nieuwe type kabelboom en van daar af aan werd de software ook anders!
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Alweer een feestje? 
Toen ook al! Zal Miep blij mee zijn ;-P.

Toen ook al! Zal Miep blij mee zijn ;-P.
-
evo
- Donateur (2x)

Ik denk dat het tijd wordt dat big T. maar eens een feestje geeft 
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
Rens69
- Geregistreerd lid
Oke harstikke bedankt dan ga ik er mee aan de slag!