Knagend geluid
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Re: Knagend geluid
En nog 6 berichtjes er bij op 1 uur!!!
Sorry 7 ondertussen...
Aan dit tempo haalt joachiem op 3 weken 't aantal waar Marky een jaar over deed....Niet dat er voor de rest vergelijkingspunten zijn
Ik weet 't
maar dit is toch niet meer normaal,pffff
Nogmaals sorry...
Niet echt reklame voor deze kwaliteits-site...
Al weet ik ook van mezelf dat mijn berichten soms ook niet allemaal getuigen van veel ernst,maar toch...
ps:ondertussen 8...
Sorry 7 ondertussen...
Aan dit tempo haalt joachiem op 3 weken 't aantal waar Marky een jaar over deed....Niet dat er voor de rest vergelijkingspunten zijn
Ik weet 't
Nogmaals sorry...
Niet echt reklame voor deze kwaliteits-site...
Al weet ik ook van mezelf dat mijn berichten soms ook niet allemaal getuigen van veel ernst,maar toch...
ps:ondertussen 8...
-
Marc
- Lid van verdienste
Natuurlijk, maar wat dat met een knagend geluid heeft te maken is mij een raadsel...joachiem schreef:enn heb je wel eens gehoord van limb home?
-
Marc
- Lid van verdienste
back on topic
Erwin, probeer tijdens de volgende rit de ACC eens uit te zetten. Als het geluid hiermee verdwenen is, is het wellicht het aanslaan van de radiatorfan of het aanslaan van de aircopomp...
Erwin, probeer tijdens de volgende rit de ACC eens uit te zetten. Als het geluid hiermee verdwenen is, is het wellicht het aanslaan van de radiatorfan of het aanslaan van de aircopomp...
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
idd,dank je,maar ik had de link al gelegd door de comment van Hamn,ik had misschien beter al gemeld dat 't opgelost was....excuseer daarvoor 
-
Marc
- Lid van verdienste
Geen probleem, een ander kan er maar zijn voordeel mee doen