Laatste échte keer dit jaar voorafgaand aan de "banden opstook dag"...
Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankcursu
-
inactief
- Geregistreerd lid
Re: Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankc
Nog één nachtje slapen en we mogen weer los!
-
evo
- Donateur (2x)

Jep, heb d'r zin in! En voor de volgende keer heb ik al een "oud" setje wachten 
-
xsp1x
- Donateur (4x)

Ik dacht ja,,,, ik sponsor deze jongens wat ik heb ook nog een stel bandjes liggen weet alleen niet welke maat er op moet ,,,,,
-
inactief
- Geregistreerd lid
"Het seizoen" is afgelopen. We (/ ik) hebben veel geleerd dit jaar, vooral wat betreft voertuig beheersing.
Binnenkort mogen we hopelijk de Saab weer naar binnen bij Autobedrijf Peter Mink om de auto een grote beurt te geven. uiteraard staan er ook nog wat reparaties / upgrades op de to do list. Gelukkig voor ons heeft Peter zijn bedrijf qua ruimte recentelijk flink uitgebreid. Zo kunnen we lekker samen met Peter, Werli en de rest van het team op ons gemak, droog en warm sleutelen.
Maarten had het koppel van de tuning al teruggeschroefd om de koppeling te sparen, echter we zijn er al weer doorheen. Een Viggen koppeling gaat er nu is, als tussenstap voor nog steviger.
Maarten en Millerman hebben het dashboard er al ingebouwd (moest om de kooi heen aangepast worden), evo en ik hebben de accu naar de kofferbak gehaald en wat gewicht bespaard door de Airco radiator / toebehoren en de koplampwissers te skippen. Verder is de zekeringenkast bij het schutbord naar de accu plaats verschoven om de rolkooi door te kunnen trekken. De bandstof leidingen moeten er ook nog aan geloven, net als de motor kabelboom.
Verder ligt er nog een 6 punts brace klaar om gemonteerd te worden. En, omdat het soms wat eenzaam was in de TDC komt ook de passagiers stoel er in.
Ik heb er nu al weer zin in, lekker samen sleutelen, frietjes eten en vooral lol maken!
Bedankt mannen, het was een erg leuk eerste "race" jaar met jullie en met de Track Day Car!
Gr Gijs
p.s. Rudi, we rijden op 17".

Binnenkort mogen we hopelijk de Saab weer naar binnen bij Autobedrijf Peter Mink om de auto een grote beurt te geven. uiteraard staan er ook nog wat reparaties / upgrades op de to do list. Gelukkig voor ons heeft Peter zijn bedrijf qua ruimte recentelijk flink uitgebreid. Zo kunnen we lekker samen met Peter, Werli en de rest van het team op ons gemak, droog en warm sleutelen.
Maarten had het koppel van de tuning al teruggeschroefd om de koppeling te sparen, echter we zijn er al weer doorheen. Een Viggen koppeling gaat er nu is, als tussenstap voor nog steviger.
Maarten en Millerman hebben het dashboard er al ingebouwd (moest om de kooi heen aangepast worden), evo en ik hebben de accu naar de kofferbak gehaald en wat gewicht bespaard door de Airco radiator / toebehoren en de koplampwissers te skippen. Verder is de zekeringenkast bij het schutbord naar de accu plaats verschoven om de rolkooi door te kunnen trekken. De bandstof leidingen moeten er ook nog aan geloven, net als de motor kabelboom.
Verder ligt er nog een 6 punts brace klaar om gemonteerd te worden. En, omdat het soms wat eenzaam was in de TDC komt ook de passagiers stoel er in.
Ik heb er nu al weer zin in, lekker samen sleutelen, frietjes eten en vooral lol maken!
Bedankt mannen, het was een erg leuk eerste "race" jaar met jullie en met de Track Day Car!
Gr Gijs
p.s. Rudi, we rijden op 17".
-
millerman
- Donateur (3x)

Niets meer aan toe te voegen, hopelijk is het snel weer BBQ-en-drift-weer.
-
evo
- Donateur (2x)

Ik wel... Ik heb ook nog en steering rack brace liggen die er op moet 
Idd. veel geleerd en nog meer plezier gehad. Leuke is overigens dat ik door het rijden met de tdc ook mijn eigen 9-3 beter heb leren kennen! Wanneer ie bijv. zijn kont eruit gooit, hoe dit voor te zijn, etc...
Top heren, op naar een volgend seizoen!
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Idd. veel geleerd en nog meer plezier gehad. Leuke is overigens dat ik door het rijden met de tdc ook mijn eigen 9-3 beter heb leren kennen! Wanneer ie bijv. zijn kont eruit gooit, hoe dit voor te zijn, etc...
Top heren, op naar een volgend seizoen!
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
ba(r)tje
- Donateur

Binnenkort inderdaad maar eens een gezamenlijk klusavondje plannen, sowieso met patatjes!
Nu al weer zin in het komend "race" jaar.
Nu al weer zin in het komend "race" jaar.
-
Stancke
- Geregistreerd lid
Mag die wagen nog altijd legaal de baan op?
In Belgie zou het geen waar zijn
In Belgie zou het geen waar zijn
-
inactief
- Geregistreerd lid
Met vlag en wimpel door de APK.
Laatst nog oom agent gesproken die een rondje om de auto deed wegens "vlot optrekken", deze vond alles prima in orde.
Laatst nog oom agent gesproken die een rondje om de auto deed wegens "vlot optrekken", deze vond alles prima in orde.
-
evo
- Donateur (2x)

En ik me maar afvragen waar je bleef....
Ben blij dat ie jouw moest hebben...
Ben blij dat ie jouw moest hebben...
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Toch ben ik benieuwd wat je precies onder "vlot optrekken" verstaat. Even wat beter omschrijven Gijs - voor onze correcte beeldvorming.G-ice schreef:...Laatst nog oom agent gesproken die een rondje om de auto deed wegens "vlot optrekken"...
-
Injectie
- Moderator
1rokende voorband waarschijnlijk.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Hij stond op slicks, no smoke... 0-130 (volgens oom A) en weer naar 0 (stoplicht) in een paar honderd meter. 
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Dus niet alleen deed je 0-130-en-weer-terug in een bizar korte tijd (vast niet op de snelweg), maar zat er ook nog eens geen enkel profiel op je banden!! En toch geen bon?? Hier in Woerden zou je daar niet mee wegkomen, na een dikke preek een dubbele bon... of erger... een dagje op de schandpaal van het oude stadhuis (hébben ze dus nog). Dominees vs Papen, groot verschil!
Wel cool eigenlijk om dat onder de neus van een agent te doen.
Wel cool eigenlijk om dat onder de neus van een agent te doen.
-
evo
- Donateur (2x)

Ja, maar we rijden SAAB, he....