Hoe kunnen wij marktplaats.nl overhalen?!
-
Wouter
- Donateur (2x)

Hoe kunnen wij marktplaats.nl overhalen?!
Volgens mij zijn er veel medeforummers het met mij eens als ik zeg dat het belachelijk is dat marktplaats nog steeds geen rubriek "Onderdelen Saab" heeft. Al velen met mij zullen wel eens een berichtje hebben gestuurd met daarin het verzoek om het instellen van deze rubriek. Blijkbaar helpt dat niet.
Kunnen we daarom niet gebruik maken van onze 'macht van het getal'? Laten we eens nadenken over een mogelijke ludieke actie om de mensen bij marktplaats over te halen om deze rubriek te maken. Ik zeg ludiek, omdat we met vervelende massale spam-acties niet veel zullen bereiken. Wie heeft er leuke ideeën?
Kunnen we daarom niet gebruik maken van onze 'macht van het getal'? Laten we eens nadenken over een mogelijke ludieke actie om de mensen bij marktplaats over te halen om deze rubriek te maken. Ik zeg ludiek, omdat we met vervelende massale spam-acties niet veel zullen bereiken. Wie heeft er leuke ideeën?
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
Niels
- Geregistreerd lid
Is al eens iets over gezegd volgens mij. Speurders.nl heeft overigens al geruime tijd een onderdelen gedeelte.
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
Zolang Marktplaats niets doet bereik je ook minder mensen...Rutger schreef:Je zal er nooit zoveel mensen mee kunnen bereiken als Marktplaats kan.. Waardoor het een stuk onaantrekkelijker wordt om daar te adverteren en te zoeken.Sander schreef:we kunnen ook gewoon zelf iets beginnen (?)
idee?
maar goed, het is maar een idee
Sander
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
Ik heb inderdaad ook al eens een mailtje naar Emmeloord gestuurd maar Dit bericht is al van 14-04 dus heel snel reageren ze niet.
Beste Klaas,
Hartelijk dank voor uw suggestie! Wij zullen deze intern evalueren. Wij
zijn druk bezig Marktplaats.nl verder te ontwikkelen en luisteren zeker
naar suggesties van onze gebruikers. Wellicht zult u uw suggestie
spoedig op Marktplaats.nl doorgevoerd zien!
Met vriendelijke groet,
Vincent
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
-
Sander
- Forum Admin
Ik heb zelf ook tweemaal in de afgelopen anderhalfjaar hierom gevraagd...krokoklaas schreef:Ik heb inderdaad ook al eens een mailtje naar Emmeloord gestuurd maar Dit bericht is al van 14-04 dus heel snel reageren ze niet.
Volgens mij nog wel een aantal leden van het forum.
Ze doen er gewoon niets mee (tot nu toe dan)
Sander
-
verde900
- Donateur

-
Wouter
- Donateur (2x)

Ik ben dit topic juist gestart omdat al die verzoekjes geen zak opleveren! Je krijgt gewoon een standaardmailtje terug dat ze er naar zullen kijken blablabla...verde900 schreef:heb mijn verzoek gisteren gericht (en niet voor de 1e keer) misschien allemaal eens een verzoekje sturen.
Daarom moeten we ze op een andere manier bereiken, waardoor ze wel overtuigd raken van de wens voor deze rubriek.
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
Het lijkt me een goed idee om de opperhoofd van dit forum en opperhoofd Saabclub met ons als achterban een berichtje naar Marktplaats te laten sturen, Het is van de gekke dat minder aansprekende merken wel een eigen rubriekje hebben terwijl Saab bekend om auto's die jarenlang meegaan, maar helaas wel onderdelen nodig hebben, onder de rubriek "diversen" komen te staan.
Misschien kunnen we wel een petitie maken, altijd leuk.
Stukje naar de autobladen, beetje aandacht kan nooit kwaad.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
We kunnen ook lukraak over de hele marktplaats site Saab-advertenties gaan zetten, omdat we niet weten waar we dit anders moeten doen.
Maar dan wel de gratis advertenties uiteraard (<€200,-). Dus een knipperlichtje, lampje, sierstripje etc.
Gewoon massaal een keertje doen 's nachts.
En anders toch maar eens bellen met Marktplaats.nl
Maar dan wel de gratis advertenties uiteraard (<€200,-). Dus een knipperlichtje, lampje, sierstripje etc.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Precies! Maar ik ben wel van mening dat we het op een leuke manier moeten brengen. Dus geen verongelijkte, zuurpruimige, moeilijk-juridische verhalen waarom wij Saab rijders per sé een rubriek moeten hebben...krokoklaas schreef:Het lijkt me een goed idee om de opperhoofd van dit forum en opperhoofd Saabclub met ons als achterban een berichtje naar Marktplaats te laten sturen, Het is van de gekke dat minder aansprekende merken wel een eigen rubriekje hebben terwijl Saab bekend om auto's die jarenlang meegaan, maar helaas wel onderdelen nodig hebben, onder de rubriek "diversen" komen te staan.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Nee nee.. niet doen. Denk je dat ze dat bij marktplaats kunnen waarderen?taaffert schreef:We kunnen ook lukraak over de hele marktplaats site Saab-advertenties gaan zetten, omdat we niet weten waar we dit anders moeten doen.
Misschien kunnen we beginnen met een topic op het marktplaats forum, waar iedereen van dit forum zijn 'handtekening' onder kan zetten?