Inburgeringstest: test jezelf

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 26 mar, 2006 20:08

gj9000 schreef:8,1 :!: :medal: Ik zou dus zonder problemen weer terug mogen komen.... :wink:
Denk niet dat dat aan de orde zal zijn, zal je daar vast goed bevallen.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 26 mar, 2006 20:34

edwardkommeren schreef:
gj9000 schreef:8,1 :!: :medal: Ik zou dus zonder problemen weer terug mogen komen.... :wink:
Je bent iig de ideale schoonzoon :wink:

4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » zo 26 mar, 2006 21:26

Deel I Algemeen.. 95 euro
Deel II (4 uur) lezen- schrijven- luisteren- spreken.. 160Euro

9.9 voor m'n wederhelft uit Canada.. :bluethumb:
(Luisteren was haar min-puntje :lol:)

Alle lof!! Heb er zelf geen pindakaas van kunnen maken :oops: :shock:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 26 mar, 2006 21:42

verde900 schreef:
edwardkommeren schreef:
Maar helaas wel een autochtone nederlander, en wie er aan twijfelt zal ik dat eens in algemeen onbeschaafd nederlands vertellen. :wink: , en zo de twijfels heel snel wegnemen.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » zo 26 mar, 2006 21:59

edwardkommeren schreef:
verde900 schreef:
edwardkommeren schreef:Denk niet dat dat aan de orde zal zijn, zal je daar vast goed bevallen.
Maar helaas wel een autochtone nederlander, en wie er aan twijfelt zal ik dat eens in algemeen onbeschaafd nederlands vertellen. :wink: , en zo de twijfels heel snel wegnemen.
:?: :?: :?:

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » zo 26 mar, 2006 22:11

gj9000 schreef:
edwardkommeren schreef:
verde900 schreef: Je bent iig de ideale schoonzoon :wink:
:?: :?: :?:
Dat betekent dat je niet meer terug hoeft te komen want men is als Nederlandse remigrant niet weder welkom.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 26 mar, 2006 22:14

edwardkommeren schreef:
verde900 schreef:
edwardkommeren schreef:Denk niet dat dat aan de orde zal zijn, zal je daar vast goed bevallen.
Ik mis je punt even, GJ9000 IS de ideale schoonzoon.

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » zo 26 mar, 2006 22:16

verde900 schreef:
edwardkommeren schreef:
Ben je op zoek naar de ideale schoonzoon, dan?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 26 mar, 2006 22:17

Zijn schoonouders misschien..... maar die zijn sinds kort voorzien heb ik begrepen :wink:

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » zo 26 mar, 2006 22:23

verde900 schreef:Zijn schoonouders misschien..... maar die zijn sinds kort voorzien heb ik begrepen :wink:
:nod: Dat heb je goed! :wink:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 26 mar, 2006 22:24

verde900 schreef:
edwardkommeren schreef:
Even de kluts kwijt, maar wat heb je er aan de ideale nederlandse schoonzoon te zijn met een 8,1 voor de Ned. inburgerings test verblijvend in het buitenland :?:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 26 mar, 2006 22:29

Tja, mijn vrouw is als Nederlandse uit Nederlandse ouders geboren buiten de EEG, voor haar eerste jaar was ze terug in Nederland, mijn hier geboren kinderen zijn strikt genomen toch echt allochtonen, mijn dochter werd ook via de gemeente uitgenodigt voor deze inburgeringscursus (ze heeft overigens beleeft bedankt) bij "onze" GJ9000 zou hetzelfde aan de orde kunnen zijn.

Mijn zoon is overigens ook een ideale schoonzoon :wink:

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » zo 26 mar, 2006 23:10

verde900 schreef:Tja, mijn vrouw is als Nederlandse uit Nederlandse ouders geboren buiten de EEG, voor haar eerste jaar was ze terug in Nederland, mijn hier geboren kinderen zijn strikt genomen toch echt allochtonen, mijn dochter werd ook via de gemeente uitgenodigt voor deze inburgeringscursus (ze heeft overigens beleeft bedankt) bij "onze" GJ9000 zou hetzelfde aan de orde kunnen zijn.

Mijn zoon is overigens ook een ideale schoonzoon :wink:
Dit is het geval sinds een jaar of 3, idd, en het is maar goed ook, die voorkeursregeling waar men zich niet over wilde bekommeren.

Als remigrant heb ik bv zelf voor mijn NT2 examen geld moeten docken. Nieuwkomers in tegenstelling kregen ten tijde niet alleen allerlei voorangspriviledges, (denk maar aan sociale woningbouw met wachtlijsten welke ooit urgentie gaven aan Nederlandse remigranten) maar werden ook niet verplicht om voor zoiets te betalen. Dit terwijl het wel ieder voorgeschreven wordt. Dit verondersteld gewoon aanspraak op gelijke rechten,.. zoals het hoort.

En dat is ook wel juist want brochures bij de gemeente bv in het Arabisch gaat ver over de streep.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 27 mar, 2006 13:15

4000365 schreef:Deel I Algemeen.. 95 euro
Deel II (4 uur) lezen- schrijven- luisteren- spreken.. 160Euro

9.9 voor m'n wederhelft uit Canada.. :bluethumb:
(Luisteren was haar min-puntje :lol:)

Alle lof!! Heb er zelf geen pindakaas van kunnen maken :oops: :shock:
even off topic hier : heb jij ervaring met verschepen van een auto NAAR Canada toevallig? :?:

ik kan zelf eea wel uitvinden, maar altijd handig als er anderen zijn met ervaring(en)

Robert Toet
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Toet » ma 27 mar, 2006 15:07

Vreemd dat je bij deze test geen 10 kan halen ook al heb je alle antwoorden ingevuld zoals ze zijn aangegeven op hun eigen site. Ik kom dan niet hoger dan een 9.4.

Plaats reactie