Snelheid
-
gijsmondria
- Geregistreerd lid
Re: Snelheid
231 km/u op de navi vorig jaar terug uit Polen met een 9-5 2.3t Hirch stage 1 en toen 420.000 km ervaring.
Wel de rambam geschrokken toen bij 200 km/u de SID begon te ringelen. Denk je toch dat is mis. Maar dat stond als max snelheid ingesteld.
Wel de rambam geschrokken toen bij 200 km/u de SID begon te ringelen. Denk je toch dat is mis. Maar dat stond als max snelheid ingesteld.
-
Olafje
- Geregistreerd lid
Wow! Met de (ietwat aangepaste RA) heb ik 210 op de teller gehaald. Maar dat was echt geen pretje. Boven 180 is het al niet echt leuk meer. Dan is het net een dweil. Vooral gas loslaten moet dan met beleid gebeuren! om er voor te zorgen dat ie niet te erg van links naar rechts gaat slingeren.bennie schreef:265 volgens T5suite, tellerafwijking eraf blijft er nog iets van 245/250 over en dat met een 900 classic!
-
AlexJ
- Donateur

Ik hield het bij 22x voor gezien. Had destijds nog het standaard onderstel wat redelijk 'op' was.
Opvallend is dat bij snelheden boven de 200 de wagen nog wel redelijk trekt als je het gas in drukt.
Opvallend is dat bij snelheden boven de 200 de wagen nog wel redelijk trekt als je het gas in drukt.
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
ik vind het op zich wel een beetje dom om hier een topic over te openen want volgens mij gaan er nu best veel mensen proberen hoe hard de auto wil lekker gevaarlijk zou tijd worden dat er een begrenzer in de auto komt dat hij niet harden kan dan 140 ja zal maar met 230 een aan rijden
en ik bedoel het verder niet verkeerd hoor maar vind het allemaal een beetje dom of niet dan
en ik bedoel het verder niet verkeerd hoor maar vind het allemaal een beetje dom of niet dan
-
Erik
- Lid van verdienste
Wat is er dom aan.
Een verstandig persoon kent zijn/haar grenzen en rijdt daarop (mits de situatie het toelaat uiteraard).
Ik heb in duitsland met de saab (9-3 2.0t maptun stage 1) 240 op de klok gehaald. De auto accelereerde nog steeds lichtjes.
Op de GPS was het 237.
Een verstandig persoon kent zijn/haar grenzen en rijdt daarop (mits de situatie het toelaat uiteraard).
Ik heb in duitsland met de saab (9-3 2.0t maptun stage 1) 240 op de klok gehaald. De auto accelereerde nog steeds lichtjes.
Op de GPS was het 237.
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik neem ook aan dat niemand iets doet wat ie niet ziet zitten. niemand wil opzettelijk zichzelf of een ander -of zijn eigen heilige koe- in gevaar brengen. Soms kom je door grenzen op te zoeken erachter dat je de grens niet over hoeft.
Mijn auto wil niet snel genoeg voor dit topic, en ik wil hem zelf ook niet tot de grens testen ivm slijtage en dat soort gedoe. bij 190 hou ik het voor gezien: ik heb dan het gevoel dat de auto niet al te hard hoeft te werken en dat er nog marge zat is voor van alles en nog wat.
Maar ja: hard rijden blijft erg leuk
Mijn auto wil niet snel genoeg voor dit topic, en ik wil hem zelf ook niet tot de grens testen ivm slijtage en dat soort gedoe. bij 190 hou ik het voor gezien: ik heb dan het gevoel dat de auto niet al te hard hoeft te werken en dat er nog marge zat is voor van alles en nog wat.
Maar ja: hard rijden blijft erg leuk
-
Krizzie
- Donateur (3x)

In het geval van hard rijden, is over de grens misschien toch wel handiger. 
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Speciaal voor Jeroen even open getrokken. 284 op de GPS.jeroengsi schreef:ik vind het op zich wel een beetje dom om hier een topic over te openen want volgens mij gaan er nu best veel mensen proberen hoe hard de auto wil lekker gevaarlijk zou tijd worden dat er een begrenzer in de auto komt dat hij niet harden kan dan 140 ja zal maar met 230 een aan rijden
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
een verstandig persoon gaat niet zo hard hier in Nederland rijden in Duitsland is het een ander verhaal jaErik schreef:Wat is er dom aan.
Op de GPS was het 237.
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
dat is wel goed als u er maar blij van word jahannes85 schreef:Speciaal voor Jeroen even open getrokken. 284 op de GPS.jeroengsi schreef:ik vind het op zich wel een beetje dom om hier een topic over te openen want volgens mij gaan er nu best veel mensen proberen hoe hard de auto wil lekker gevaarlijk zou tijd worden dat er een begrenzer in de auto komt dat hij niet harden kan dan 140 ja zal maar met 230 een aan rijden
-
Uradius
- Geregistreerd lid
U zei zelf...jeroengsi schreef:mijn 2.3 I heb ik op de 215 gehad maar verder wilde ik niet gaan hij kan het wel harder
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ach met 50 to 70 te hardt nemen ze je rijbewijs in en ben je hem iets van 10 dagen kwijt en krijg je een dikke boete maar je krijgt je rijbewijs terug als het je eerste keer is (uit eigen ervaring
) en kijk je wel uit dat het weer gebeurt!
boven die 70 te hardt ben je je rijbewijs gewoon lange tijd kwijt als iemand het nog zo lollig vindt ga je gang maar lekker je weet nu wat je te wachten staat!
boven die 70 te hardt ben je je rijbewijs gewoon lange tijd kwijt als iemand het nog zo lollig vindt ga je gang maar lekker je weet nu wat je te wachten staat!
-
maintenance
- Geregistreerd lid
Het scheelt als je de A31 (Oberhausen straight) op een kwartier rijden hebt liggen. Vooral 's morgensvroeg is het lekker rustig .
De autobladen laten daar ook geregeld hun auto's uit .
Hier in Nederland gaat het niet zo snel . Max voor mij 150km/h als het verkeer het toe laat .
Peter.
De autobladen laten daar ook geregeld hun auto's uit .
Hier in Nederland gaat het niet zo snel . Max voor mij 150km/h als het verkeer het toe laat .
Peter.
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
[]dat is een goede zaak ja niet harden dan 150 rij je 30 te hard en na 7 uur nog maar 20 te hard je