Ik kom uut 't oost'n.Basilicum schreef:Ken U iets duidelijker zijn M'neah ?Barboer schreef: maar lelijk is het niet!
Daar is dat een compliment.

Persoonlijk vind ik de Jaguar XF er net uitzien als een duur model Mondeo of zoiets, de Citroën C6 maak ik zelfs geen woorden aan vuil (gaap), dat je hem bijna nooit ziet zegt genoeg.Henk-Jan schreef:Auto's die mijns inziens in de buurt komen of op gelijke hoogte staan met de 9-5 qua uiterlijk/uitstraling zijn de Jaguar XF en de Citroën C6. Allebei zijn het lekker gedurfde ontwerpen die ook nog eens helemaal kloppen (afgezien van de XF's koplampen).
N.B. Vanochtend zag ik een beige 5-serie (F10), wat een bejaardenauto zeg. Overigens bleek het ook nog eens een 7-serie (F01) te zijn toen de auto mij gepasseerd was...

Kijk, nou kun je zeggen dat over smaak niet valt te twisten, maar over gebrek aan smaak wel he?Bigivan schreef:Persoonlijk vind ik de Jaguar XF er net uitzien als een duur model Mondeo of zoiets, de Citroën C6 maak ik zelfs geen woorden aan vuil (gaap), dat je hem bijna nooit ziet zegt genoeg.![]()

Je vergeet nog de VOLVO S80 (of ben ik nu aan het vloeken? ook saai), de A6 (de nieuwe dan, wel niet echt vernieuwend) en de Renault Latitude9323 schreef:en om 'n C6 nou met 'gaap' aan te duiden... je kunt veel van het ding zeggen, maar saai? En dat je 'm bijna nooit ziet is niet per se een minpunt. Dat je een auto wel veel ziet is andersom ook niet per se een pluspunt, wel?
XF: erg mooi en met de facelift worden die enigszins merkwaardige koplampen ook vervangen.
E: sedan, tja, estate, niet verkeerd.
5: sedan boring, touring mooi. Wel een auto voor 50-plussers, net als de E. Vind de E39 overigens nog steeds de mooiste 5.
9-5: mooi! Maar wel gevoelig voor te kleine velgen. 't moet eigenlijk minimaal 18 inch zijn.