Doppenset bij Lidl voor 39,99
-
Ruud 9.3
- Donateur

Re: Doppenset bij Lidl voor 39,99
Kan iemand vertellen wat de grootste dopmaten zijn ?
Mijn huidige huis-tuin-en-keuken doppenset gaat tot 22 en dat is bijvoorbeeld net te klein voor de moer in het stuur.
Mijn huidige huis-tuin-en-keuken doppenset gaat tot 22 en dat is bijvoorbeeld net te klein voor de moer in het stuur.
-
GHIA
- Geregistreerd lid
De Mannesmann gaat tot dop 32 ...
Zie
http://www.merkgereedschappen.nl/Webwin ... ndoos.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie
http://www.merkgereedschappen.nl/Webwin ... ndoos.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
sjaakdaak
- Donateur

Ik heb even plaatjes vergeleken en als ik het goed heb is dit setje gelijk aan mannesmann 2055 SL. De grootste dop daarin is 32mm.
catalogus (30MB, dus heb geduld...) op pagina 55.
catalogus (30MB, dus heb geduld...) op pagina 55.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

alle standaard doppendozen gaan tot 32
-
sjaakdaak
- Donateur

De betere dan, want ik heb net als Ruud een uiterst goedkoop setje van de plaatselijke bouwmarkt. De grootste dop is 22 of 24 en geen van alle passen ze behoorlijk. Goedkoop is duurkoop natuurlijk, maar ik had pech onderweg aan het eind van de maand en dus ook het geld... Ik zie al uit naar het sleutelen met een set behoorlijke doppen en vooral goede ratels. Het lijkt me wel fijn om niet na ieder klusje blaren op mijn handen te hebben.
-
keesvanputten
- Geregistreerd lid
Heb net een doppenset aangeschaft, ziet en voelt er prima uit. Ook nog voor 6 euro een tacker met nietjes en krammen aangeschaft, altijd handig bij het kuntselen met hout. Of om het hemeltje van je 900 classic mee vast te zetten 
-
sjaakdaak
- Donateur

Ik heb hem ook opgehaald. Best een fijn setje, zeker als je het vergelijkt met de 8,95 kostende doppenbende die nu nog onder de laadvloer ligt. Nu gauw wat sleutelklusjes verzinnen 
-
shearwater
- In memoriam †
Ja mooi setje, heb 'm ook aangeschaft. Mijn 25 jaar oude doppenset was wel aan vervanging toe.