Saab 90 meeting binnenstad Deventer, koopzondag 28-11-2010
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Re: Saab 90 meeting binnenstad Deventer, koopzondag 28-11-20
En dank je wel Bob voor het mee mogen rijden 
-
MONTECRISTO
- Geregistreerd lid
Dat was netjes geregeld door Niels en iedereen zag er betrouwbaar uit. De parkeerwachten keken wel even verwonderd naar die malloten
die stonden te blauwbekken tussen hun Scandinavisch hobbymateriaal maar ze vonden het wel leuk eigenlijk.
In ieder geval geloofden ze Niels op zijn blauwe ogen dat alles goed zat met de vergunning.
Zo genoeg geluld .....foto's !

Cuba meets Sweden.

Alles was vintage

Werkelijk een stralende dag.....☺

MC
die stonden te blauwbekken tussen hun Scandinavisch hobbymateriaal maar ze vonden het wel leuk eigenlijk.
In ieder geval geloofden ze Niels op zijn blauwe ogen dat alles goed zat met de vergunning.
Zo genoeg geluld .....foto's !

Cuba meets Sweden.

Alles was vintage

Werkelijk een stralende dag.....☺

MC
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Was erg leuk en gezellig heren (en dames). Ik zie op de foto's dat ik door mijn late verschijning toch aardig wat forummers en hun leuke bolides gemist heb. Voor herhaling vatbaar! Niels bedankt 
-
baas99.9000
- Oudlid
Ziet er mooi uit en had er ook wel willen zijn. Maar ja die afstand.
Saab 90 meeting. Ik zie er "maar" drie?
-
sb90
- Geregistreerd lid
Het is uiteindelijk een erg gezellige combo-meeting geworden!
Leuke, gezellige mensen, lekkere bakjes koffie bij de plaatselijke koffie-tent, en vooral veel leuke Saabjes!!!
Vanuit mijn oogpunt vond ik het echt een geweldige dag, met name omdat ik bang was dat het tegen zou vallen door de weersverwachtingen.
We hebben het de hele dag droog gehouden, en het zonnetje kon ons gelukkig toch nog een beetje warm houden!
Erg leuk om de variatie tussen de "oudjes" te zien (en dan heb ik het over de auto`s uiteraard
), evenals de variatie tussen de verschillende 900`s!
Wat mij betreft volgend jaar zeker weer iets soortgelijks! Dit was de eerste meet die door mijzelf is georganiseerd, en hoop nog eens een volgende te mogen organiseren! (Dan met nog betere voorbereiding)!
Ik wil iedereen bedanken die aanwezig is geweest, het was HEEL, HEEL erg gezellig!!!
(Tevens bedankt voor het dekken van de kosten, dit wordt ook heel erg gewaardeerd!).
Bij deze ook even een impressie (meer foto`s volgen binnenkort op onze website).
Uiteraard met dank aan Nikita!!

Leuke, gezellige mensen, lekkere bakjes koffie bij de plaatselijke koffie-tent, en vooral veel leuke Saabjes!!!
Vanuit mijn oogpunt vond ik het echt een geweldige dag, met name omdat ik bang was dat het tegen zou vallen door de weersverwachtingen.
We hebben het de hele dag droog gehouden, en het zonnetje kon ons gelukkig toch nog een beetje warm houden!
Erg leuk om de variatie tussen de "oudjes" te zien (en dan heb ik het over de auto`s uiteraard
Wat mij betreft volgend jaar zeker weer iets soortgelijks! Dit was de eerste meet die door mijzelf is georganiseerd, en hoop nog eens een volgende te mogen organiseren! (Dan met nog betere voorbereiding)!
Ik wil iedereen bedanken die aanwezig is geweest, het was HEEL, HEEL erg gezellig!!!
(Tevens bedankt voor het dekken van de kosten, dit wordt ook heel erg gewaardeerd!).
Bij deze ook even een impressie (meer foto`s volgen binnenkort op onze website).
Uiteraard met dank aan Nikita!!

-
sb90
- Geregistreerd lid
je ziet het verkeerd, nl. 2baas99.9000 schreef:Ziet er mooi uit en had er ook wel willen zijn. Maar ja die afstand.
het was ook een combo-meet, en er stond ook al dat andere Saabs uiteraard ook welkom zijn
Al met al GE-WEL-DIG om te zien..!!!
-
baas99.9000
- Oudlid
Ach het maakt ook niet uit. Ziet er in ieder geval goed uit. 
-
John
- Geregistreerd lid
Ziet er leuk uit!
Mijn vriendin was er even wezen kijken rond 14h00 met onze 9000 Aero maar doen waren de Saabs al weg?
Mijn vriendin was er even wezen kijken rond 14h00 met onze 9000 Aero maar doen waren de Saabs al weg?
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Huh? Waar was ze dan wezen kijken? Rond 15:00 gingen de meesten weg. Alleen Niels was er toen nog...
-
Frank en Frey
- Geregistreerd lid
Om drie uur gingen de meeste weg?
Huh, mijn vrouw is nog steeds niet terug met mijn Saabje
Huh, mijn vrouw is nog steeds niet terug met mijn Saabje
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Klopt, 'de Dominee' en Niels waren er nog als laatsten. Je vrouw hebben we alleen nooit meer gezien dus waarschijnlijk is de Dominee weggesleept en durft ze nu niet meer naar huis 
-
Utmost b
- Geregistreerd lid
Was een leuke gezellige middag met fantastisch weer! Niels, bedankt voor de organisatie. Een stuk of 15 saabjes mooi uitgelicht in het winterse zonnetje. Tussen door even voor Sinterklaas een rondje gemaakt, maar niks gekocht. En vooral enkele gezichten achter de roemruchte forum namen gezien. Ik begreep dat het ook het laatste ritje met de Turbo van group1850 was, voordat ie verkocht wordt, hoop dat het een mooie rit was. Op de weg terug kwam ik nog een groene S tegen tussen Almelo en Enschede. Die was niet bij de middag in Deventer, wel iemand van hier?
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ik heb even gezocht naar dat turbo logo utmost. Heb het gevonden. Komt eraan 
-
Utmost b
- Geregistreerd lid
Thanks Arbilen! Ik had vandaag mijn analoge camera mee, zwart-wit rolletje. Leek me heel leuk, maar nu baal ik dat ik niet gelijk een mooie foto kan posten.
-
clemento
- Geregistreerd lid
Ik was vandaag toevallig in Deventer en heb de meeting gezien.
Mooi zonnetje erbij dus was vast wel geslaagde dag denk ik.
Mooi zonnetje erbij dus was vast wel geslaagde dag denk ik.