Misschien iets om hier ook te hebben?
-
Maarten
- Lid van verdienste
We doen hier wel lacherig over die Riceracers op dat andere forum, maar heb je al eens naar de specificaties van hun auto's gekeken?Injectie schreef:Gaat er nog iemand binnenkort proefrijdne met die Ex-cabrio van Eli?
Dan kan men ze alvast uitdagen op dat forum.
Die persoon die in zijn 200SX een Saab 9000 intercooler heeft ingebouwd, heeft er bijvoorbeeld een T28 inzitten. Als die een goed gemapte ECU heeft, pakt die de meeste Saabs zo in.
Verder kwam ik Toyota Supra's en Subaru Impreza turbo's tegen waar het nodige aan gedaan is.
Allemaal auto's die het vermogen beter op de weg kunnen zetten dan een Saab.
-
Marc
- Lid van verdienste
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Maarten
- Lid van verdienste
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
True,johnjaap schreef:Technisch is het vaak heel mooi materiaal, wat er uit Japan komt. Maar het uiterlijk van de gemiddelde Civic of iets vergelijkbaars:Helaas voor de echte "Import-Tuners" zitten er ook veel schapen in wolfskleren tussen....
Wat dat betreft zijn Japanse en Europese auto's vrij verschillend.
Europeanen hebben vaak meer aan boord waardoor ze ook weer zwaarder zijn, maar meestal ook zwaarder gemotoriseerd.
Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat, ikzelf zal niet snel in een Japaner rijden, echt niet mijn smaak.
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Onlangs las ik ergens op een forum het verhaal over een Corsa versus saab.Maarten schreef:Sinds Corsa'tjes me het snot voor de ogen rijden, stel ik me wat terughoudend op.![]()
![]()
Die Saab kreeg er goed van langs ondanks al zijn aanpassingen.
De climax van 't bericht was dat de man blijkbaar in zag dat 't grootste vermogen niet meer in zijn mogelijkheden lag en dat hij zich dan maar ging toeleggen op 't hebben van de grootste remmen.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Hebben jullie dat verhaaltje van die vrachtwagen en die Smart gelezen?
Vrachtwagen schept Smart en zonder er erg in te hebben "zweeft" die er 3 kilometer lang voor tot 'ie door de politie aan de kant wordt gezet. Als het waar is, zal de bestuurder van de Smart zijn stoel wel een ander kleurtje hebben gescheten.
Wel mooi verhaal voor op feestjes waar slimme rijders rondlopen.
De uitdrukking "riceracers" kende ik nog niet. Errug leuk.
Ik sprak in Rusland iemand die zijn LADA model 6 (het oude bekende model in de zesde editiedus) van 40 naar 115PK had opgeklopt. Hij legde me woordje voor woordje uit dat het een "Wolf in sheepsclothes" was.
Daar heb ik toch net iets meer repsect voor dan een riceracer die alle tuningsonderdelen zo uit het schap kan trekken.
Vrachtwagen schept Smart en zonder er erg in te hebben "zweeft" die er 3 kilometer lang voor tot 'ie door de politie aan de kant wordt gezet. Als het waar is, zal de bestuurder van de Smart zijn stoel wel een ander kleurtje hebben gescheten.
Wel mooi verhaal voor op feestjes waar slimme rijders rondlopen.
De uitdrukking "riceracers" kende ik nog niet. Errug leuk.
Ik sprak in Rusland iemand die zijn LADA model 6 (het oude bekende model in de zesde editiedus) van 40 naar 115PK had opgeklopt. Hij legde me woordje voor woordje uit dat het een "Wolf in sheepsclothes" was.
Daar heb ik toch net iets meer repsect voor dan een riceracer die alle tuningsonderdelen zo uit het schap kan trekken.
-
RoccoH
- Donateur (5x)