Zwarte Cross (ook voor blanke mensen), wie gaat er nog meer?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 27 jul, 2007 22:33

Twee jaar geleden kwam zo'n Dakar truck keihard en volledig dwars voorbij driften, zo dichtbij dat ik 'm had kunnen aanraken..

Kijk en da's het mooie van de Zwarte Cross, niet teveel regels, lekker aan 't Grolsch en zoals de naam van de ZC-organisatie al zegt: Alles Komt Goed.. (Feestfabriek AKG)

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » vr 27 jul, 2007 23:15

Zal wel een softe tut gevonden worden, maar ik vind dat dieren eigenlijk niet op zo'n evenement thuis horen..... Vinnikzielugh :oops:

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » za 28 jul, 2007 10:56

Een bloody Sherman-tank, briljant zeg.

jelger
Geregistreerd lid

Re: Zwarte Cross (ook voor blanke mensen), wie gaat er nog m

Bericht door jelger » za 28 jul, 2007 11:09

Testa-Rossa schreef:
De laatste 10 jaar zeker onder en steen doorgebracht? :lol:
ik dan ook ja, maar zwarte cross klinkt mij als 1 of ander duister duivelverjagings ritueel in de oren, vandaar dat het mij nog nooit is opgevallen :lol:

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » za 28 jul, 2007 12:00

De naam is een ode aan de jaren '70 toen in het cafe de mannen groot spraken over hoe hard ze wel niet gingen op hun motorfiets. En uiteindelijk moest dat dan in de praktijk gebracht worden, dan werden de motoren uit de schuur gehaald voor de zogeheten Zwarte (illegale) Cross.

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » za 28 jul, 2007 12:14

Testa-Rossa schreef:De naam is een ode aan de jaren '70 toen in het cafe de mannen groot spraken over hoe hard ze wel niet gingen op hun motorfiets. En uiteindelijk moest dat dan in de praktijk gebracht worden, dan werden de motoren uit de schuur gehaald voor de zogeheten Zwarte (illegale) Cross.
Zijn Bertus op zien Norton en Tinus op de Bsa ook niet zo aan hun eind gekomen :lol:

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » za 28 jul, 2007 12:19

Nee dat was gewoon op de weg, niet op de crossbaan :lol:

Titus
Geregistreerd lid

Bericht door Titus » za 28 jul, 2007 14:42

Hahaha dat filmpje is geweldig!!
Die gast heeft het maar de hele tijd over 1 ding en er komt niks van in :shock: .........
"hoe bedoel je, jezelf voor gek zetten" :wink:

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » za 28 jul, 2007 23:11

Maar hij is wel voor de maatschappij :lol:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 29 jul, 2007 20:14

Fantastische dag gehad!!! 15 cm dik met je klompen in de drek rond glijden, Grolsch, lekkere rock muziek, en natuurlijk de races.

Zijn die kinderen nog opgehaald van dat R'damse stel? of hebben ze ze toch maar op internet gezet?

Grt,
Bram

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » wo 01 aug, 2007 0:25

'en een kabaal, als men. Decibel dat toch is gehoord had, dan had'ie de schaalverdeling wel wat ruimer gemaakt :lol:'

Ja het was weer mooi! Zaterdag mooier als zondag dat wel, mensen kinderen wat bende :shock:. Nog nóóit (inclusief de voorgaande 3 edities die ik bezocht heb) zoveel modder gezien :D. Mja op de zwarte cross maakt dat allemaal niet uit (wel lastig lopen als je klompen zich de hele tijd vast zuigen).

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 07 aug, 2007 15:13

Nog een filmpje. Vooral de laatste creatie is geniaal. :lol:

Plaats reactie