Zwarte Cross (ook voor blanke mensen), wie gaat er nog meer?
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Zwarte Cross (ook voor blanke mensen), wie gaat er nog m
ik dan ook ja, maar zwarte cross klinkt mij als 1 of ander duister duivelverjagings ritueel in de oren, vandaar dat het mij nog nooit is opgevallenTesta-Rossa schreef:
De laatste 10 jaar zeker onder en steen doorgebracht?![]()
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Zijn Bertus op zien Norton en Tinus op de Bsa ook niet zo aan hun eind gekomenTesta-Rossa schreef:De naam is een ode aan de jaren '70 toen in het cafe de mannen groot spraken over hoe hard ze wel niet gingen op hun motorfiets. En uiteindelijk moest dat dan in de praktijk gebracht worden, dan werden de motoren uit de schuur gehaald voor de zogeheten Zwarte (illegale) Cross.
-
Titus
- Geregistreerd lid
Hahaha dat filmpje is geweldig!!Margreet schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/5 ... index.html
Die gast heeft het maar de hele tijd over 1 ding en er komt niks van in
"hoe bedoel je, jezelf voor gek zetten"
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
'en een kabaal, als men. Decibel dat toch is gehoord had, dan had'ie de schaalverdeling wel wat ruimer gemaakt
'
Ja het was weer mooi! Zaterdag mooier als zondag dat wel, mensen kinderen wat bende
. Nog nóóit (inclusief de voorgaande 3 edities die ik bezocht heb) zoveel modder gezien
. Mja op de zwarte cross maakt dat allemaal niet uit (wel lastig lopen als je klompen zich de hele tijd vast zuigen).
Ja het was weer mooi! Zaterdag mooier als zondag dat wel, mensen kinderen wat bende