Tijdens het bespreken van de mogelijkheden zijn talloze verschillende opties de revue gepasseerd. Bij het maken van de tekening heb ik een fout gemaakt. We worden een dagje ouder en dan begint het geheugen je in de steek gelaten.
We hebben het gehad over de balken aan de zijkant die de onderkant van het schuine kruis verbinden met de beugel voor de B-stijl. Ook hebben we de horizontale balk achter de voorstoelen besproken. De maker van de rolkooi gaf echter aan dat de gordels ook aan de horizontale balk, onder aan het schuine kruis, tussen de veerpoten bevestigd kunnen worden. In de afweging tussen toegevoegde waarde van extra balken, het extra gewicht per balk en ons budget is de horizontale balk komen te vervallen.
Toen ik naderhand thuis de tekening zat te maken vroeg ik me ook al af hoe we dan aan 5 extra balken gekomen zijn.

De diagonale verbindingen achter de stoelen zijn uit één stuk en die had ik als twee stuks geteld. Onderstaande afbeelding klopt met de werkelijkheid. Excuses voor de veroorzaakte verwarring en foutieve informatie.
De rolkooi voor de SAAB 9-3 is klaar. Er is een telefoontje geweest van The Autosport Company dat we 'm al kunnen ophalen.
Bij het wegbrengen van de auto vertelde de rolkooibouwer dat een vriend van hem een SAAB had laten tunen bij G-ice. Dat blijkt Fer dus te zijn.
Bedankt voor het plaatsen van de foto's, Fer!