Foto's komen zodra ik weer terug ben in het Delftse. Korte impressie: schitterend weer, veel Saabs, waaronder 5 95NG's, de organisatie had een prima locatie gevonden, een camping/sport complex op loopafstad van het centrum van Malbork, in vroegere tijden bekend als Mariënburg. Kasteeltje, riviertje, pleintje met een paar terrasjes, geen bruisend centrum naar mijn idee. De route naar Malbork is een kleine uitdaging....omrijden via snelweg of tolweg of een paar uur binnendoor om via de snelweg alsnog op een middeleeuws keientraject uit te komen waarop Paris-Roubain jaloers op kan zijn. Ik kan bevestigen dat het aangepaste onderstel van mijn 900 prima werkt!
Het programma bestond uit de bekende onderdelen: auto's op grasveld in rijen opgesteld en alles bewonderen of afvragen. Standjes met verkoop....niet zoveel als ik verwacht had maar de bekende Nederlandse shops stonden er weer! Ik heb een tas met spullen bij dhr. T vd W gescoord waaronder een fraaie sticker voorop de WC deur. Het avondeten was één avond bbq....goed te doen ondanks wat langere wachttijden af en toe...Zaterdagavond was er een galadiner...eenvoudig doch voedzaam

Op zaterdag hebben we een boottochtje gemaakt, kasteel bekeken en een riddergevecht voorgeschoteld gekregen.
Al met al een geslaagd event met schitterend weer en een mooie toch voor de Saab. Met dank aan de organisatie die alles voor elkaar gekregen heeft en ons Saab fans een mooie weekend heeft gegeven! Daarvoor hulde. Oude bekenden gesproken, nieuwe vrienden gemaakt en ook wel wat Saab vriendjes gemist!
Volgend jaar Noorwegen..De Noren hebben bedacht dat één locatie niet voldoende is en hebben een tocht gepland die eindigt in Tröll city...
Ik ben nog vergeten te melden: proeverij van lokale producten, presentatie gedurende diner van bekende Saab coureur die veel plaatsjes had van vliegende Saabs.....ben de naam van de goede man even kwijt maar het was de moeite waard

en last but not least: vertegenwoordigers van de verschillende Saabclubs die de Poolse organisatie bedankten....de SCN werd vertegenwoordigd door de oud-penningenman JP
groet
Luppo