Intsaab 2014

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
new_editon
Geregistreerd lid

Re: Intsaab 2014

Bericht door new_editon » do 26 jun, 2014 19:50

heb ik gevond in Poolse Saab Club:
Hi mixeris,

sorry for delay about answering Your question.
First of all, You need to use "PROFORMA INVOICE" button instead of DOTPAY
The system "will print" a proforma invoice with all bank account numbers You need to make a standard bank transfer.
In the transfer, please be sure to put the number of proforma invoice.

Sorry for inconveniences.
For further questions please call me directly.

Jacek Gburczyk
+48 501 076 638
weete ik niet hoe it werk, daar is ook tel nummer
succes
New...

egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door egberts » do 26 jun, 2014 20:04

Zijn er toevallig ook plannen om in een Saab treintje naar het Poolse af te reizen? Misschien wel leuk en veiliger om de 1200 KM met een paar auto's af te leggen?

new_editon
Geregistreerd lid

Bericht door new_editon » do 26 jun, 2014 20:17

hmm
met mij is een problemtje omdat :
ik ben pools en, mij schoenemoeder woont 30 km van uit Malbork ;-|+
ga ik daar vrijedag 25/07 twee weeknen vroeg
maar terug echt graag

als ga je daar met auto moet je gebruik lichte 24 uur

gr New

lanz
Geregistreerd lid

Bericht door lanz » vr 27 jun, 2014 16:25

Wij vertrekken op woensdag 8 aug. met caravan vanuit Erm.(Z.O.Drenthe) Zijn er misschien nog meer mensen,die op die manier reizen?

lanz
Geregistreerd lid

Bericht door lanz » vr 04 jul, 2014 13:22

Hallo Polengangers,ik heb bericht gehad,dat het betalen van de tickets gaat via banknummer: PL18 1950 0001 2006 0798 0149 0002.
Heeft iemand hier ervaring mee en is dit betrouwbaar?.

roberto
Geregistreerd lid

Bericht door roberto » vr 04 jul, 2014 14:11

Ja dat is correct,
Ik heb hierover ook nog kontakt over gehad met Jacek.

Tickets inmiddels binnen via de mail als PDF
naam:
Jacek Gburczyk
Saab Klub Polska

m: +48 501.076.638
jaca@saabklub.pl
http://www.saabklub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

SAAB KLUB POLSKA
ul. Trojańska 15
02-261 Warszawa

Enkhorst
Geregistreerd lid

Bericht door Enkhorst » wo 16 jul, 2014 21:27

Een Saab treintje naar Polen ... tja, ik was van plan in Duitsland even de topsnelheid van de Hirsch te checken ... :twisted:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 16 jul, 2014 22:05

Wie zegt dat het langzaam moet gaan? Neem ik ook m'n Hirsch mee. ;)

Donderdagochtend vertrekken? Donderdagavond clubben in Berlijn? Vrijdag het laatste stukje sturen?

egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door egberts » za 19 jul, 2014 23:50

leuk plan....Saab Int 2014 Berlin :-)

dirk7942
Geregistreerd lid

Bericht door dirk7942 » ma 28 jul, 2014 22:58

Ik krijg totaal geen reactie vanuit Polen. Heel erg jammer want we zouden met een paar man heen maar ik vind het te vaag allemaal. Als ze op 5 mails (2 verschillende adressen) totaal niet reageren dan ben ik er klaar mee. Ik heb 3 mooie hotelkamers in de aanbieding. Ik kan ze ook kosteloos annuleren maar misschien kan ik iemand ermee gelukkig maken. Stuur bij interesse maar een PB.
Hotel ligt overigens recht tegenover kasteel daar.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 28 jul, 2014 23:19

Huh? Ik kreeg vanochtend binnen het uur antwoord op mijn mail.

roberto
Geregistreerd lid

Bericht door roberto » ma 28 jul, 2014 23:39

Gewoon even bellen naar:
Jacek Gburczyk
Saab Klub Polska

m: +48 501.076.638
jaca@saabklub.pl
http://www.saabklub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

SAAB KLUB POLSKA
ul. Trojańska 15
02-261 Warszawa

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » zo 10 aug, 2014 14:51

Zijn er al foto's?

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 10 aug, 2014 15:05

Men vraagt en wij vinden :)
met dank aan Martin Kaufmann van de FB groep SAAB Deutschland
qte...
Ich bin gestern und vorgestern mit meiner Familie auf dem ‪#‎intsaab2014‬ Treffen in Polen gewesen. Das hat stattgefunden in Malbork (Marienburg) und geht heute zu Ende. Anbei eine Auswahl meiner Fotos. Es hat uns sehr viel Spass gemacht. Die Teilnehmer sind echt beeindruckend. Wir haben Fahrzeuge aus Schweden gesehen (logisch), Norwegen, Finnland, Latvia, Estland, Holland, Belgien, Frankreich und sogar Island! Toll! Anbei eine Auswahl von Fotos:
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
...unqte

egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door egberts » zo 10 aug, 2014 20:38

Foto's komen zodra ik weer terug ben in het Delftse. Korte impressie: schitterend weer, veel Saabs, waaronder 5 95NG's, de organisatie had een prima locatie gevonden, een camping/sport complex op loopafstad van het centrum van Malbork, in vroegere tijden bekend als Mariënburg. Kasteeltje, riviertje, pleintje met een paar terrasjes, geen bruisend centrum naar mijn idee. De route naar Malbork is een kleine uitdaging....omrijden via snelweg of tolweg of een paar uur binnendoor om via de snelweg alsnog op een middeleeuws keientraject uit te komen waarop Paris-Roubain jaloers op kan zijn. Ik kan bevestigen dat het aangepaste onderstel van mijn 900 prima werkt!

Het programma bestond uit de bekende onderdelen: auto's op grasveld in rijen opgesteld en alles bewonderen of afvragen. Standjes met verkoop....niet zoveel als ik verwacht had maar de bekende Nederlandse shops stonden er weer! Ik heb een tas met spullen bij dhr. T vd W gescoord waaronder een fraaie sticker voorop de WC deur. Het avondeten was één avond bbq....goed te doen ondanks wat langere wachttijden af en toe...Zaterdagavond was er een galadiner...eenvoudig doch voedzaam :-) Op zaterdag hebben we een boottochtje gemaakt, kasteel bekeken en een riddergevecht voorgeschoteld gekregen.

Al met al een geslaagd event met schitterend weer en een mooie toch voor de Saab. Met dank aan de organisatie die alles voor elkaar gekregen heeft en ons Saab fans een mooie weekend heeft gegeven! Daarvoor hulde. Oude bekenden gesproken, nieuwe vrienden gemaakt en ook wel wat Saab vriendjes gemist!

Volgend jaar Noorwegen..De Noren hebben bedacht dat één locatie niet voldoende is en hebben een tocht gepland die eindigt in Tröll city...

Ik ben nog vergeten te melden: proeverij van lokale producten, presentatie gedurende diner van bekende Saab coureur die veel plaatsjes had van vliegende Saabs.....ben de naam van de goede man even kwijt maar het was de moeite waard :-) en last but not least: vertegenwoordigers van de verschillende Saabclubs die de Poolse organisatie bedankten....de SCN werd vertegenwoordigd door de oud-penningenman JP

groet
Luppo

Plaats reactie