https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto ... ml?ref=srp

Ik weet niet hoeveel gerepareerde auto's je in Polen hebt gezien. Ik eigenlijk tientallen. Veteraan, gerepareerde Mercedes SL R129, enz. Import uit de VS is "schroot" geïmporteerd van een veiling, of gerepareerde totale schade. Daarom heb ik de mijne al 11 jaar uit de EU (Slowakije en onbeschadigd) en daarna verkocht tegen de prijzen van fatsoenlijke Duitse auto's. Er is een oplossing en een oplossing.werli schreef: ↑di 09 apr, 2024 10:00heey
ik persoonlijk heb veel liever een opgemaakt ongeval tegenover die platen lassen op die doorverrotte bakken ,en daar roept iederéén "op de weg houden "
soms denk ik dat de auto's moeten kraken in een bocht van de roest, toch word er een lasser gezocht
nu kan ik je vertellen dat een puntlas van een lasser harder is dan een af fabriek puntlas, vroeger wel eens gezien in een carrosserie waar dat ze een verkeerd stuk terug diende eraf te boren
de moderne techniek gaat met grote stappen vooruit zelfs in polen
er zijn bedrijven in nl die in polen hun schades laten maken; wat is daar mis mee ?
iederéén kijkt toch nog naar zijn eigen beurs
zelfde met china en omstreken daar word zo tegen geroepen, je weet niet wat er allemaal in je auto zit wat van daar komt bv je tellerbak "made in korea"
mvg werner