(PL) Een witte V6 Sportcabrio "Perf. by Hirsch" met 102.000Km. € 19.000

Ergens in het buitenland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter. Let op het vermelden van de landencode.
Plaats reactie

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: (P) Een witte V6 Sportcabrio "Perf. by Hirsch" met 102.000Km. € 19.000

Bericht door Style&Co » di 09 apr, 2024 8:41

de kleur wit staat deze generatie 9-3 cabrio geweldig goed. Ik had persoonlijk bij de verrichtte ombouw naar de nieuwe neus+achterlichten ook het leren interieur nog even meegepakt. Bij zon lage kmstand zou ik graag de historie van de auto willen weten, gemiddeld 6000 km per jaar gereden is niet veel

Alois
Geregistreerd lid

Bericht door Alois » di 09 apr, 2024 8:58

V Polen staan ​​er vaak auto's na een ongeval, vandaar de ombouw. Het is van Zwitserse afkomst. De prijs is naar mijn mening onzin. Een remake, plus een ongeluk.

VIN: YS3FH71UX76104170

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/s ... Gkq2k.html

https://www.autazeszwajcarii.pl/aukcje/ ... o-2-8t-v6/

Afbeelding

frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door frits 9-3 » di 09 apr, 2024 9:00

De bandjes zijn wel erg dun met die grote velgen. Of dat nog fijn rijdt?

Wel een nette prijs als je naar de prijsontwikkeling hier in NL kijkt.

Edit: Mijn opmerking was voor bij de 1ste foto. Als het de auto van de 2de foto is zou het voor mij een absolute no-go zijn.

Alois
Geregistreerd lid

Bericht door Alois » di 09 apr, 2024 9:13

DV 9-3 schreef:
di 09 apr, 2024 8:10
.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto ... ml?ref=srp

[PL] - Poland
[P] - Portugal

DV 9-3
Donateur
Donateur

Re: (PL) Een witte V6 Sportcabrio "Perf. by Hirsch" met 102.000Km. € 19.000

Bericht door DV 9-3 » di 09 apr, 2024 9:42

Zmieniony! :wink:

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » di 09 apr, 2024 9:43

heey
ik vind dat *het ongevalletje* zich perfect leent om die ombouw te doen
de voorschade is nog niet zo erg op het eerste gezicht, natuurlijk wanneer je nog niet met dat bijltje gehakt hebt ziet er oo zo spannend uit;echt niet

ipv kritiek vind ik de ombouw zeer geslaagd, daar kruipen wel wat euro's en werk in
de volgende eigenaar zal er vermoedelijk met een glimlach in rond rijden de kritischie kunnen die dan achterna kijken

interieur aanpakken: ff voor een nieuw naar remco bellen ben je zo weer 3000 verder maar het is dan wel nieuw

mvg werner

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » di 09 apr, 2024 9:44

Valt op dat heel veel cabrio’s weer worden aangeboden na schade. Oppassen als je er eentje koopt en goed VIN controleren op import en oude schades.

Werner heeft een punt; per geval bekijken. Het hoeft natuurlijk geen probleem te zijn.

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » di 09 apr, 2024 10:00

heey
ik persoonlijk heb veel liever een opgemaakt ongeval tegenover die platen lassen op die doorverrotte bakken ,en daar roept iederéén "op de weg houden "
soms denk ik dat de auto's moeten kraken in een bocht van de roest, toch word er een lasser gezocht
nu kan ik je vertellen dat een puntlas van een lasser harder is dan een af fabriek puntlas, vroeger wel eens gezien in een carrosserie waar dat ze een verkeerd stuk terug diende eraf te boren
de moderne techniek gaat met grote stappen vooruit zelfs in polen

er zijn bedrijven in nl die in polen hun schades laten maken; wat is daar mis mee ?
iederéén kijkt toch nog naar zijn eigen beurs

zelfde met china en omstreken daar word zo tegen geroepen, je weet niet wat er allemaal in je auto zit wat van daar komt bv je tellerbak "made in korea"

mvg werner

Alois
Geregistreerd lid

Bericht door Alois » di 09 apr, 2024 16:50

DV 9-3 schreef:
di 09 apr, 2024 9:42
Zmieniony! :wink:
Super :)

Alois
Geregistreerd lid

Bericht door Alois » wo 10 apr, 2024 3:07

werli schreef:
di 09 apr, 2024 10:00
heey
ik persoonlijk heb veel liever een opgemaakt ongeval tegenover die platen lassen op die doorverrotte bakken ,en daar roept iederéén "op de weg houden "
soms denk ik dat de auto's moeten kraken in een bocht van de roest, toch word er een lasser gezocht
nu kan ik je vertellen dat een puntlas van een lasser harder is dan een af fabriek puntlas, vroeger wel eens gezien in een carrosserie waar dat ze een verkeerd stuk terug diende eraf te boren
de moderne techniek gaat met grote stappen vooruit zelfs in polen

er zijn bedrijven in nl die in polen hun schades laten maken; wat is daar mis mee ?
iederéén kijkt toch nog naar zijn eigen beurs

zelfde met china en omstreken daar word zo tegen geroepen, je weet niet wat er allemaal in je auto zit wat van daar komt bv je tellerbak "made in korea"

mvg werner
Ik weet niet hoeveel gerepareerde auto's je in Polen hebt gezien. Ik eigenlijk tientallen. Veteraan, gerepareerde Mercedes SL R129, enz. Import uit de VS is "schroot" geïmporteerd van een veiling, of gerepareerde totale schade. Daarom heb ik de mijne al 11 jaar uit de EU (Slowakije en onbeschadigd) en daarna verkocht tegen de prijzen van fatsoenlijke Duitse auto's. Er is een oplossing en een oplossing.
Persoonlijk koop ik geen roestige auto's, op een paar kleine details na, ik heb ze vrijwel allemaal ongedragen en origineel.

Deze Saab was geen kleine ongeluk , hij is niet meer origineel en nog steeds kapot, we kunnen er uren over praten, maar de auto is de prijs niet waard, zelfs niet in een droom.

Gekookte veteranen, dat is iets heel anders, ik begrijp het verband met deze auto niet, noch de logica van de vergelijking. Er zijn renovaties en renovaties. Ik kan het ook in Polen doen, maar helaas hebben slechte reparaties de overhand, vanwege het effect en de winst. Maar het zijn waardeloze auto's. nogmaals, we hebben er tientallen gezien, eigenlijk met onze eigen ogen. Maar ik zou altijd de voorkeur geven aan een klein gelaste reparaties vóór een ongeval (stuurgeometrie, lichaamsliggers, enz.). Ik had tientallen veteranen, zelfs uit Polen en zelfs uit Nederland, zoals ik schreef, hij verbouwt en verbouwt.

Hier is een typisch Poolse auto te koop, gekocht op een veiling als een totale Skoda, de verkoper vermeldt er niet eens over en de verkoop is tegen de volledige prijs. Als iemand het wil kopen, prima, maar de man houdt niet van zijn eigen geld.

Plaats reactie