vocht in de kofferbak bij reservewiel
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

vocht in de kofferbak bij reservewiel
mijn zus (ook aangestoken met zweeds virus) heeft sinds kort een 98-er 9-3 coupé. In de bak van de reservewiel is het vochtig. Iemand enig idee waar dat vandaan kan komen??? hoedenplank en bekleding zijkant is droog
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: vocht in de kofferbak bij reservewiel
Afwateringsgaatjes aan de onderkant?
-
Marc
- Lid van verdienste
Waarschijnlijk zijn de rubbers van de schokdempers verduurd en sijpeld het water langs daar binnen.
Een andere mogelijkheid zijn de rubbers van de achterlichten. Ik heb beide gehad
Een andere mogelijkheid zijn de rubbers van de achterlichten. Ik heb beide gehad
-
lars
- Donateur (2x)

Het kan natuurlijk ook condens zijn ?
Het valt me vaak op dat "de andere sexe" de auto vaak slecht ventileerd, en dus meer vocht in de auto blijft.
Ik moet mijn vriendin ook constant vertellen dat ze geen (of minder) beslagen ramen krijgt wanneer ze de interieurfan gewoon laat draaien en de rooster open zet.
Anyway het is maar een ideetje.
Grtz,
René
Het valt me vaak op dat "de andere sexe" de auto vaak slecht ventileerd, en dus meer vocht in de auto blijft.
Ik moet mijn vriendin ook constant vertellen dat ze geen (of minder) beslagen ramen krijgt wanneer ze de interieurfan gewoon laat draaien en de rooster open zet.
Anyway het is maar een ideetje.
Grtz,
René
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Kijk ook even of er niet een cd wisselaar achterin gemonteerd is geweest
ze boren dan meestal maar lukraak gaten voor de bevestiging en die komen ¨buiten¨ uit, dus vocht binnen. Succes met zoeken
ze boren dan meestal maar lukraak gaten voor de bevestiging en die komen ¨buiten¨ uit, dus vocht binnen. Succes met zoeken