Ping pong volvo?
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
Ping pong volvo?
Lees net op marketwatch http://www.marketwatch.com/news/story/f ... 43B0594017 dat Ford praat met Changan Automobile Group over de overname van Volvo. Nieuw model de B (ami) 70?
Nog niet gesproken over de reactie direct na de verkoop van die nieuwe B70 aan de eerste klant (sambal bij?)
Nog niet gesproken over de reactie direct na de verkoop van die nieuwe B70 aan de eerste klant (sambal bij?)
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Nieuwe Toyota's, Daihatsu's, Subaru's en Lexussen (Lexi?
) zijn inderdaad identiek. Een een Honda en een Acura en een Nissan en een Infiniti lijken ook steeds minder op elkaar.
Ik zie niet zo graag SAAB of Volvo in de handen van een Chinees bedrijf komen, maar met Toyota aan het roer maakt SAAB volgens mij een aardige kans om de crisis op een goede manier (dus zonder tekort te doen aan het imago en dergelijke) door te komen.
Ik zie niet zo graag SAAB of Volvo in de handen van een Chinees bedrijf komen, maar met Toyota aan het roer maakt SAAB volgens mij een aardige kans om de crisis op een goede manier (dus zonder tekort te doen aan het imago en dergelijke) door te komen.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Begrijp me niet verkeerd, er iets niets mis met Aziaten of Aziatische bedrijven op zich.Henk-Jan schreef:Nieuwe Toyota's, Daihatsu's, Subaru's en Lexussen (Lexi?) zijn inderdaad identiek. Een een Honda en een Acura en een Nissan en een Infiniti lijken ook steeds minder op elkaar.
Echter zie ik ze niet graag aan het roer bij een Europees merk. Vaak hebben Aziatische merken veel meer de nadruk liggen op allemansvriend en massaproductie. Dat zit in de cultuur en lijkt mij niet geschikt voor Volvo, ben bang dat het dan een imagoloos en saai merk wordt.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur