Saab 90 gestolen in Stockholm [2008-08-13]

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
Plaats reactie
90sthlm
Geregistreerd lid
Regio: Kies een regio:

Saab 90 gestolen in Stockholm [2008-08-13]

Bericht door 90sthlm » za 16 aug, 2008 20:03

In aanvulling op de 900i die van de zomer al gestolen is in Stockholm, is ook mijn 90 afgelopen woensdag in Stockholm gestolen. De auto stond nog geen dag op de parkeerplek in de studentenbuurt Lappkarsberget ('Lappis'), ten noorden van het centrum.

Misschien een verklaring voor het lage aantal oude saabs in Stockholm is wel dat het hier nogal bekend is dat ze gemakkelijk mee te nemen zijn. De eerste voorbijganger die ik aansprak nadat mn auto 'kwijt' was had hetzelfde gehad op die plek met zijn 900. Die was echter wel teruggevonden in het bos in de buurt.

Mocht een van jullie in de buurt zijn en een donkergrijze 90 zien rijden (stalen velgen, geen rechter spiegel, twee verstralers, twee sterretjes in voorruit, SL-33RF, zelfbouw spoilertje op achterklep, blauw interieur), zwaai dan niet vrolijk naar "nog een nederlander met een saab in zweden", maar bel de politie of laat hier weten wat/waar je iets zag.

Alvast bedankt,

Jordy

v_jongerius
Geregistreerd lid
Contacteer:

Bericht door v_jongerius » vr 22 aug, 2008 13:38

Wat vervelend zeg! Onze saab 900i is afgelopen week teruggevonden in zuid-Stockholm. Hij is nu onderweg naar Nederland via de ANWB. Ik hoop dat je aldaar aangifte hebt gedaan en dit ook in Nederland hebt gedaan. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat deze ook wel teruggevonden zal worden.

Succes!

Oosthoek
Geregistreerd lid

Bericht door Oosthoek » vr 22 aug, 2008 18:17

Mooi maar even de startonderbreker aansluiten voordat ik vertrek naar Zweden in november dus :? Sterkte!
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart

90sthlm
Geregistreerd lid

Bericht door 90sthlm » vr 22 aug, 2008 21:47

Ah mooi dat die van jou in iedergeval al weer terug is gevonden. Is er iets bekend over de staat ervan?

Aangifte heb ik bij de zweedse politie direct gedaan en verzekering eerstvolgende dag. Aangifte bij nederlandse politie is alsnog nodig begrijp ik? Dan zal ik daar morgen direct voor bellen, bedankt voor de 'tip'.

90sthlm
Geregistreerd lid

Bericht door 90sthlm » wo 01 okt, 2008 19:21

je hebt n pbtje, ipv dat het hele net de tips heeft, en de liefhebbers hun oude saab niet meer.

Plaats reactie