Sonett bij Autovisie

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Moeshkien
Geregistreerd lid

Sonett bij Autovisie

Bericht door Moeshkien » vr 30 aug, 2024 13:09

Alex B
Geregistreerd lid

Re: Sonett bij Autovisie

Bericht door Alex B » vr 30 aug, 2024 19:55

Zal ik dan maar de zeurmodus aanzetten? Waar haalt ie opeens die 76pk vandaan? En het ziet er naar uit dat er met de carterventilatie is gehobbied. Verder mooie auto, mooi interieur.

Alex

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » za 31 aug, 2024 1:10

Leuk om te lezen, ik word alleen zo moe van dat typisch Nederlandse geneuzel over het betalen van een een beetje wegenbelasting, voor die weg waar je wel gebruik van maakt...

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 31 aug, 2024 10:12

Barboer schreef:
za 31 aug, 2024 1:10
ik word alleen zo moe van dat typisch Nederlandse geneuzel over het betalen van een een beetje wegenbelasting
we are on the same page. Daar snap ik helemaal niks van bij het rijden van een klassieker. Wegenbelastingvrij zie ik als een geinig voordeeltje maar staat nog niet eens in mijn top 10 selectiecriteria. Staat van auto, model, uitvoering, opties, kleur etc wel. Wat je aan wegenbelasting uitspaart kun je in veelvoud met emmers tegelijk er weer uitgooien aan onderhoud als de basis van zon oldtimer minder goed is

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » za 31 aug, 2024 16:40

Per definitie is een oldtimer een "moneypit", en vaak niet eens bruikbaar als praktisch vervoermiddel, wie gaat nou een Sonett als "daily classic" gebruiken?

En inderdaad, wat je "uit spaart" aan MRB stop je er aan veelvoud in om het zelfs naar rijdend te houden.

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » za 31 aug, 2024 22:55

Sinds Nico de Jong weg is bij Autovisie is het berg-afwaarts gegaan daar. Teveel overtikken en oren laten hangen naar 'vrindjes' die het allemaal zo goed weten.

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » za 31 aug, 2024 23:28

Visie met oogkleppen

Plaats reactie