De Zweedse Zweedse
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Re: De Zweedse Zweedse
Overige speakers?
Je moet ze wel allemaal hebben, de AS3 set is anders dan de As2.
Leuke upgrades en mooi van die deuren. Voordelige oplossing
Je moet ze wel allemaal hebben, de AS3 set is anders dan de As2.
Leuke upgrades en mooi van die deuren. Voordelige oplossing
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Ja klopt, ik mis alleen 1 voordeurspeaker bijrijderskant. Die is ook nog wel te vinden gok ik zo.
-
mba
- Geregistreerd lid
Er komt zeer binnenkort zo’n interieur te koop, mocht je interesse hebben. Ik vind het een erg gave combi zo met iceblue aan de buitenkant en binnen met de blauwe inzetstukken. Is handbediend interieur datwel. Niet uit schadeauto. Laat maar weten.el-barro schreef: ↑ma 25 nov, 2024 17:32Je bent me net voor geweest met dat interieur! Gelukkig is het goed terecht gekomen.
-
paul318
- Geregistreerd lid
Maar of daar nou net de AS3 in zit is maar de gok....mba schreef: ↑di 26 nov, 2024 12:54Ritje Venyard, staan er zat
Ik heb zelf het geluk gehad om tussen al die 9-5 net de ene te vinden met AS3,de rest was AS2 met Pioneer
-
Gele aero
- Donateur (8x)

En weer een nieuw jaar APK. Niet zonder slag en stoot dit jaar, de remleiding achter bleek te dun en roest te hebben. Die moest dus vervangen worden met een maatwerk leiding. Maar zit er weer onder en voor de rest was de 9-5 in prima staat. Wat nog wel moet gebeuren is de beginnende roest aanpakken achter. En zodra het mooi weer is, 2 deuren monteren en alles ombouwen naar AS3.
Oh en nog een mijlpaal; de 300.000km is gepasseerd!

Oh en nog een mijlpaal; de 300.000km is gepasseerd!

-
Ewout
- Donateur (5x)

Twee deuren monteren?? Rijd je nu zonder?
Van harte met de APK overigens!
Van harte met de APK overigens!
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Ja aangezien er nooit een 9-5 estate cabrio is gemaakt, doe ik dit maar voor een beetje open rijden idee.
Nee zonder gekheid: de deuren hebben nogal last van roest onderaan. Uit een sloper kon ik twee nette deuren halen voor een lagere prijs dan dat ik kwijt was geweest om de deuren echt goed te ontroesten (bij 1 is die opliggende naad in de deur al losgekomen).
Nee zonder gekheid: de deuren hebben nogal last van roest onderaan. Uit een sloper kon ik twee nette deuren halen voor een lagere prijs dan dat ik kwijt was geweest om de deuren echt goed te ontroesten (bij 1 is die opliggende naad in de deur al losgekomen).
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: De Zweedse Zweedse Tak klak
Afgezien van de nIoff, is het probleemloos rijden in de Saab. Maar een ding valt de laatste tijd op. Als de auto warm is, hoor ik bij rem indrukken of koppeling indrukken een Tak-klak geluid. En bij optrekken in de file hoor je het dan weer, ook bij opkomen van de koppeling. Nu zijn geluiden via tekst op een forum altijd lastig te identificeren, maar toch de longshot; waar te beginnen met zoeken? Wellicht is dit een bekend euvel.
-
vel0city
- Donateur (2x)

Fuseekogel met speling? Of een andere bus/lager in de ophanging met speling.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Zal er eens naar kijken. Maar fusee zou ik ook moeten horen zonder remmen/koppeling in te trappen toch? En komt een fusee of ophanging met speling door de APK, want die is net geweest. Maar zal alles eens nalopen!
-
9323
- Donateur (2x)

-
Gele aero
- Donateur (8x)

Ja die vrees ik ook een beetje. Maar die zijn als het goed is allemaal 2 a 3 jaar geleden vervangen toen de koppeling is gedaan. Vreemde is dat het geluid alleen na langere tijd rijden hoorbaar is of heel warm.
-
Gele aero
- Donateur (8x)