Oef, de keuze wordt nog lastig op deze manier.Coenwagner schreef:Waarschijnlijk ga ik ook, dus dan kunje met mij mee rijdensjoerdk schreef:Ik heb ook nog geen Saab en zelfs geen rijbewijs.
Ik hou je op de hoogte!
Nou, ik zet hem denk ik hoogstends in een goed waxje vrijdagJoep3000 schreef:Hoe meer mensen, hoe meer vreugd!![]()
@ Coenwagner: Neem je je 9000 mee als ultiem poetsvoorbeeld? De foto's waren al zo mooi...
Verder zien ik dat we zowaar op de agenda staan .... http://www.caddysdiner.com/agenda.htmFireball Burger € 11,50 - broodje hambuger met mais, jalopena peppers en kaas
Eldorado Burger € 12.75 - broodje hamburger met mais, ui, kaas en bacon en gebakken ei
Terror Burger € 17.00 - Drie dubbele hamburger met alles erop. Voor de waaghalzen
Al onze hamburger gerechten worden geserveerd op verse sesambollen met steakfrites en koolsla.
Mijn auto is gewassen maar zit helaas nog steeds onder de krassen9000HENGEVELD schreef:al allemaal aan het poetsen...???? Ik zet al een week lang elke avond mijn dumpvalve in de zilverpoets...![]()