Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto

Bericht door turbopilot » ma 06 jun, 2011 22:56

en dan de naam Ampera, kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik deze niet als domeinnaam heb aangemeld.

Gebruikersavatar
sjak
Geregistreerd lid

Re: Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto

Bericht door sjak » do 09 jun, 2011 14:51

Al krijg ik er geld op toe, dan nog ga ik geen opel rijden.

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Re: Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto

Bericht door edwardk » do 09 jun, 2011 19:49

Moet er ook niet aan denken dood gevonden te worden in zo'n hok met milieu-korting.

Gebruikersavatar
edwardk
Geregistreerd lid

Re: Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto

Bericht door edwardk » do 09 jun, 2011 22:32

willeme 1 schreef:zou ik aan een lease auto vastzitten meteen, de schurft aan belasting betalen
Heb ik toch liever een echte auto zonder bijtelling :wink:

Plaats reactie