Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto
en dan de naam Ampera, kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik deze niet als domeinnaam heb aangemeld.
-
sjak
- Geregistreerd lid
Re: Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto
Al krijg ik er geld op toe, dan nog ga ik geen opel rijden.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto
Moet er ook niet aan denken dood gevonden te worden in zo'n hok met milieu-korting.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: Einde aan fiscaal voordeel zuinige auto
Heb ik toch liever een echte auto zonder bijtellingwilleme 1 schreef:zou ik aan een lease auto vastzitten meteen, de schurft aan belasting betalen