Gaan we straks allemaal zo op pad?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » zo 11 dec, 2005 12:38

Om je gerust te stellen Verde900, meestal kijken ze dvd tot Munchen ongeveer.
Want vanaf Zwitserland begint het echt mooi te worden, tegen die tijd willen ze een keertje stoppen bij zo'n groot tankstation, voelen hoe heet het is en de krekels horen. Dan rijden ze meestal door tot Toscane.

Toch is het een leuk speeltje in de auto :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 11 dec, 2005 12:45

Ruud schreef:Om je gerust te stellen Verde900, meestal kijken ze dvd tot Munchen ongeveer.
Want vanaf Zwitserland begint het echt mooi te worden, dan rijden ze meestal door tot Toscane.

Toch is het een leuk speeltje in de auto :wink:
Vonden mijn kinderen ook... maar het gaat natuurlijk nergens over....
Zou het ook zeker nooit meer nemen....

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » zo 11 dec, 2005 13:29

Ruud schreef:Is dat de 9-7X van binnen? Erg gave optie overigens 8)
Dat is de binnenzijde van de 9-7X die je in Kiel (Duitsland) bij de Saab dealer kan kopen voor het luttele bedrag van 47900 euri (zal bij invoer in NL wel een leuk BPM bedragje opleveren :shock: ):

9-7X Arc V8

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 11 dec, 2005 13:44

verde900 schreef:
Ruud schreef:Mijn vader heeft dit ook in de auto idd, hij had als doel de broertjes voor een paar uur om te toveren in zombies :wink: Op weg naar Italie.
Het ziet er wel uit als een orginele optie, gezien het zo netjes in de dakconsole zit weggewerkt.
Toch zonde... ze zien helemaal niets van al het moois om zich heen...
Ik zit al een tijdje te dubben of dit iets zou zijn voor de hobby, een weggewerkte PC in de auto, met Vaginatie systeem en DVD playback mogelijkheden. Bij het bedrijf KARPUTER in Engeland verkopen ze miniscule DIN Size PC's die in je radio slot in de auto passen.
Afbeelding
Met een schermpje in je dashboard en een evt. extra scherm achterin kan je leuk spelen. Er is ook een Nederlands carputerforum, maar daar zijn ze iets te zelfbouwerig naar mijn smaak...

Dit zag ik op markplaats, in een ML320 met DVD schermpjes in de hoofdsteunen, leuk voor ze zombies...

Plaats reactie