in de verdediging oud seat driverMartijn Oosterom schreef:Dat begrijp ik, maar de Seat rijder wordt naar mijn idee een beetje als een sukkel neergezet, dart geen geld heeft voor een VW, dus maar een B-merk koopt...zo komt het een beetje op mij over.
lekkere reclame voor het merk
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Haha nu weet ik eindelijk waar die visjes voor zijn. Sinds er een '86er 9000 met een visje erop te koop stond vroeg ik me al af wat het was, zie het namelijk zo af en toe op auto's.
Wel vaag dat ze een visje nemen, zeker uit het verhaal over 5 broden en 2 vissen gekaapt (voor de ingewijden: dat is een verhaal uit de bijbel).
Nouja, en dat puntje 3 daar staan wij toch boven jongens! Volgas maar weer
groeten
Lennard
Wel vaag dat ze een visje nemen, zeker uit het verhaal over 5 broden en 2 vissen gekaapt (voor de ingewijden: dat is een verhaal uit de bijbel).
Nouja, en dat puntje 3 daar staan wij toch boven jongens! Volgas maar weer
groeten
Lennard
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Sapphire schreef:Wel vaag dat ze een visje nemen, zeker uit het verhaal over 5 broden en 2 vissen gekaapt (voor de ingewijden: dat is een verhaal uit de bijbel).
'Vis' is ichthys (ΙΧΘΥΣ) in het Grieks en dat zijn de beginletters van "Iesous Christos Theou Huios Soter " (Ιησους Χριστóς Θεοῦ Υἱός Σωτήρ) oftewel "Jesus Christus Gods Zoon (en) Redder".RianKatoen schreef:De vis staat voor het sterrenbeeld vissen!
Dússs...
-
Erik D.
- Geregistreerd lid
Ook onder de Saab-rijders zijn er veel die van scheuren (wat dan ook dikwijls gepaard gaat met al dan niet bewust bumperkleven) houden. Of ze nu een nieuwe(re) of een classic Saab rijden, maakt niet uit. Dat geeft het onderwerp "tuning" op dit forum reeds aan.
Overigens ben ik zelf ook beslist geen heilige rijder, anders valt de turbo in slaap.
Overigens ben ik zelf ook beslist geen heilige rijder, anders valt de turbo in slaap.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Aha, weer wat geleerd, heb nooit grieks gehad dus vandaar dat ik het verband niet kon leggen.72sonett-III schreef:
Sapphire schreef:Wel vaag dat ze een visje nemen, zeker uit het verhaal over 5 broden en 2 vissen gekaapt (voor de ingewijden: dat is een verhaal uit de bijbel).'Vis' is ichthys (ΙΧΘΥΣ) in het Grieks en dat zijn de beginletters van "Iesous Christos Theou Huios Soter " (Ιησους Χριστóς Θεοῦ Υἱός Σωτήρ) oftewel "Jesus Christus Gods Zoon (en) Redder".RianKatoen schreef:De vis staat voor het sterrenbeeld vissen!
Dússs...
groeten
Lennard
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Mijn ervaring is dat vooral opgeschoten jongeren in oude Golfjes en Seatjes, en lease-bakken als Passaten, A4'en en nieuwere 9-3's
de wegen onveilig maken. De gemiddelde bestelbus weet echter ook wel van wanten, vooral de Transporters 2.5 TDI (alledrie de lettertjes rood) met veel te veel pk's zijn wat mij betreft heuse wegmisbruikers. Wat me ook opvalt is dat de gemiddelde SUV rijder een niet erg sociaal rijgedrag aan de dag legt. Het lijkt er voor mij ook sterk op dat de Q7 rijders (A4 stumpers met wat meer geld, sorry) de kroon spannen; heb er zelden een netjes zien invoegen, inhalen of zich aan de snelheid zien houden.... Kwam er net weer een tegen, liet me wel voorgaan bij de snelwegoprit, maar zat daarna weer bovenop de trekhaak van een Golf enkele auto's voor me 
-
ruter001
- Geregistreerd lid
VW is toch ook een B-merk. Lelijk, saai, te duur en de kwaliteit is ook nog slecht. Behalve van de luchtgekoelden natuurlijkDat begrijp ik, maar de Seat rijder wordt naar mijn idee een beetje als een sukkel neergezet, dart geen geld heeft voor een VW, dus maar een B-merk koopt...zo komt het een beetje op mij over.
Seats zien er tenminste nog een beetje leuk uit.
-
verde900
- Donateur

-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
-
Denniz
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Tja, t/m juli 2007Willy en Peter schreef:Tja, noem eens een "groot" model van een volumemerk dat wel succesvol is (geweest)? We zouden zo 1-2-3 niet weten.
Audi A8, 173 stuks
Citroen C6, 126 stuks
BMW 7, 79 stuks
Chrysler 300C, 483 stuks
Mercedes S, 423 stuks
Lancia Thesis, 22 stuks
Peugeot 607, 113 stuks
Lexus GS/LS, 211 stuks
VW Phaeton, 22 stuks.... tikkie mager, vooral in vergelijking met de andere dikke Duitsers (met in 2005 nog 59 en in 2006 maar 44 stuks)
-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

weet dat het iets
is...
Ik vraag me af waarom zet VW een Phaeton neer als ze als Premiumbrands Audi, Porsche en Bentley al hebben?Willy en Peter schreef:Het aantal Peugeots 607 valt ons nog mee.... In het verleden waren dit soort auto's ook al niet populair om over de restwaarde maar te zwijgen. Denk aan de Peugeot 604 en 605, Renault 30, 25, Saffrane, Fiat Croma, om over "grote" Japanners en Koreanen maar te zwijgen.