Trolblazer van N2024
-
op
- Donateur (4x)

Re: Trolblazer van N2024
Ebay.com
zoek op 'Rims saab 9-7"
eBay item number:121268647123
Gave kar! zet je er LPG in?
zoek op 'Rims saab 9-7"
eBay item number:121268647123
Gave kar! zet je er LPG in?
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Heerlijk toch zo'n v8, heb zelf ooit een jaartje in een V8 gereden en dat is elke meter rijden met een grote grijns. Ik wens je heel veel plezier met de auto !
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Hé, dat is hetzelfde kenteken op die Saab op die autotransporter.
Kon je het niet hebben dat hij samen met een Jag op transport ging en heb je je nog even afgereageerd?
Kon je het niet hebben dat hij samen met een Jag op transport ging en heb je je nog even afgereageerd?
-
ralphdewit@live.nl
- Geregistreerd lid
Hey gave bak hoor.
Ben ook nog steeds erg gecharmeerd van mijn Saab 9-7x
Heb ook de 5,3 erin, helemaal geweldig!!!!!!
Verbruik neem ik voor lief, krijg er een hoop rijplezier voor terug.
Heb helaas wel mijn automaat en tussenbak moeten laten reviseren, nu weer als nieuw!!!!
Nog steeds een big smile op mijn bakkes als ik gas geef......
Heb helaas wel mijn automaat en tussenbak moeten laten reviseren, nu weer als nieuw!!!!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Thanks! Nee ik zet er geen LPG in. Ik heb `m niet als daily (tenminste dat denk ik).
-
N2024
- Geregistreerd lid
Thanks Ralph. Verbruik is inderdaad niet anders. Maar ik heb de 9-7 niet voor het hardrijden gekocht (dat doet de coupe beter) dus misschien haal ik wel 1 op 5 of zo.ralphdewit@live.nl schreef: ↑ma 14 okt, 2019 12:35Hey gave bak hoor.
-
N2024
- Geregistreerd lid
Bedankt Gårdarket!Gårdarket schreef: ↑zo 13 okt, 2019 14:46Ik wens je heel veel plezier met de auto !
-
N2024
- Geregistreerd lid
Mijn blauwe Saab staat nog steeds bij de Bovag garage hier. Ik heb gevraagd of ze `m een grote beurt geven want volgens mij zijn ze in Spanje niet zo van de beurten. In de papieren staat er wel het een en ander, maar geen afgestempeld boekje helaas.
Gelukkig zat er geen schaafsel in de olie of zo. Dus dat valt wel mee. Ook zijn er wat foutmeldingen maar die zijn nog in het Spaans. Hopen dat dit ook een dezer dagen opgelost is.
Afspraak met RDW is inmiddels ook gemaakt (volgende week).
Gelukkig zat er geen schaafsel in de olie of zo. Dus dat valt wel mee. Ook zijn er wat foutmeldingen maar die zijn nog in het Spaans. Hopen dat dit ook een dezer dagen opgelost is.
Afspraak met RDW is inmiddels ook gemaakt (volgende week).
-
N2024
- Geregistreerd lid
Inmiddels is de blauwe Saab klaar voor bezoek bij RDW. De Spaanse foutmelding is ook weg; het was een melding dat de olie ververst moest worden. Is inmiddels gereset dus (auto heeft immers net een grote beurt gehad).
-
sturgis
- Geregistreerd lid
leuk, leuk, leuk! 
ik wil niet flauw doen hoor, maar mogen we ook een foto van de stoere saabgrille aan voorkant aub?
ik wil niet flauw doen hoor, maar mogen we ook een foto van de stoere saabgrille aan voorkant aub?
-
N2024
- Geregistreerd lid
sturgis schreef: ↑do 17 okt, 2019 16:24leuk, leuk, leuk!
ik wil niet flauw doen hoor, maar mogen we ook een foto van de stoere saabgrille aan voorkant aub?![]()