Ja, ergerlijk... BMW gedrag...gfgf schreef:.. Bedoel je met klaverbladgekluns overigens het over twee banen invoegen?
dashcam
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: dashcam
-
Archiebald
- Geregistreerd lid
72sonett3 schreef:Ja, ergerlijk... BMW gedrag...gfgf schreef:.. Bedoel je met klaverbladgekluns overigens het over twee banen invoegen?

Als je 't doet, doe 't goed? Rijstroken! Rijbaan is ALLES in dezelfde richting..... Wel grappig trouwens. Ik speur mn hele YT kanaal door om hier advies te geven over wat ik weet m.b.t het topic, en waar wordt over gejankt? M'n rijgedrag
-
johnb52
- Donateur (7x)

Ach, ik doe t soms ook wel eens hoor!
Denk dat t commentaar komt door die soapster muziek

Denk dat t commentaar komt door die soapster muziek
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Gaan we katten over woordgebruik?Archiebald schreef:Als je 't doet, doe 't goed? Rijstroken!
Dan lust ik er op dat niveau nog wel één;
Archiebald schreef:... een agent die beweerd ...
-
Archiebald
- Geregistreerd lid
Ik ben niet degene die meteen lullig binnenkomt hoor..... Ik plens een hele plens informatie neer voor de TS en het enige wat daaruit wordt gehaald is een filmpje waarin vlot, niet eens foutief, invoeg

Naar mijn mening zegt dat meer over jullie als over mij.

Naar mijn mening zegt dat meer over jullie als over mij.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

don't worry Archibald,
je bijdrage wordt, iig door mij, zeer gewaardeerd.
je bijdrage wordt, iig door mij, zeer gewaardeerd.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Je kunt je druk maken hoor, maar ik klikte op de link om de beeldkwaliteit te beoordelen, zag de titel van het filmpje en vroeg me serieus af welk gekluns er te zien was, behalve dan het invoegen over twee rijstroken (inderdaad heel goed opgemerkt).
Meer niet. De info over de camera's is heel nuttig en de site waarnaar je verwijst ook. Je hobby is je ook gegund! Maar je filmpjes laten wel een veel voorkomende cognitieve dissonantie over rijstijl zien. Grappig
gfgf (geen Saabrijder)
Meer niet. De info over de camera's is heel nuttig en de site waarnaar je verwijst ook. Je hobby is je ook gegund! Maar je filmpjes laten wel een veel voorkomende cognitieve dissonantie over rijstijl zien. Grappig
gfgf (geen Saabrijder)
-
johnb52
- Donateur (7x)

De Mercedes en BMW rijders zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
-
gfgf
- Donateur (2x)

Klopt! Brave sukkelaars zijn het. Tegenwoordig moet je het eerder zoeken bij Audi en Volvo (het nieuwe Audi) 
Maar, even zonder gekheid, heb je ook nachtopnamen (zonder straatverlichting) van die camera van je? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet!
Maar, even zonder gekheid, heb je ook nachtopnamen (zonder straatverlichting) van die camera van je? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet!
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Informeer even goed (oa bij de ANWB) in welke landen de dashcam verboden is !!
Ik kom regelmatig in Oostenrijk, daar is dat ding verboden, op straffe van een aantal duizend Euri !!!!!!!!!!!! (géén grap).
Dus informeer even, voordat je ergens op vakantie gaat, en je wordt gepakt.
Sneu voor de euri's, kun je een leuke vakantie van houden.
Ik kom regelmatig in Oostenrijk, daar is dat ding verboden, op straffe van een aantal duizend Euri !!!!!!!!!!!! (géén grap).
Dus informeer even, voordat je ergens op vakantie gaat, en je wordt gepakt.
Sneu voor de euri's, kun je een leuke vakantie van houden.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
odin1899 schreef:Dan heb je inderdaad mooi bewijs dat je niet genoeg afstand hebt gehoudenArchiebald schreef: - Iemand voor je trapt opeens op de rem en je rijdt er achterop..
JA, gaaf man je eigen stommiteit digitaal vastleggen
-
johnb52
- Donateur (7x)

Iemand kan ook bewust jou afsnijden en dan vol op de rem trappen om zo verzekeringsgeld te claimen?
-
Archiebald
- Geregistreerd lid
ik denk het niet eigenlijk. Als ik zo achter de pc zit zal ik eens kijken.gfgf schreef: Maar, even zonder gekheid, heb je ook nachtopnamen (zonder straatverlichting) van die camera van je? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet!
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Nee, voor iemand gaan rijden en zonder enige reden hard remmen is roekeloos gedrag.johnb52 schreef:Iemand kan ook bewust jou afsnijden en dan vol op de rem trappen om zo verzekeringsgeld te claimen?
Als ik als door rood voetgangerslicht oversteek op een zebra dan heb ik voorrang. Als ik dan aangereden wordt, kan de bestuurder mij roekeloos gedrag verwijten waardoor hij niet 100% schuld heeft. Het feit dat ik iets fout doe, geeft iemand anders niet meteen het 'recht' om mij van de zebra af te rijden...