3FM Serious Request: rondleiding fabriek Spyker Cars

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

3FM Serious Request: rondleiding fabriek Spyker Cars

Bericht door Tenfour » do 16 dec, 2010 18:28

3FM Serious Request veiling ten bate van het Rode Kruis, een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 749wt_1141" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoogste bod staat momenteel op 350 euro.
Spykercars schreef:Een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars

Kom langs in de fabriek van de Nederlandse luxe-auto fabriek Spyker Cars!

Op een nader overeen te komen datum, verwelkomen we jou en je gasten (familie/vrienden) bij de Spyker Fabriek in Zeewolde. Daar word je ontvangen met een kopje koffie met iets lekkers erbij, en krijg je aansluitend een presentatie over Spyker. Je hoort er alles over het merk, de auto’s, de activiteiten van het bedrijf en een stukje “heden, verleden en toekomst”. Daarna krijg je een rondleiding door de fabriekshallen van Spyker, waarbij je een kijkje in de keuken krijgt op onze Engineerings-afdeling, de Sales/After Sales afdeling en natuurlijk bij Spyker Squadron, de race afdeling van Spyker. De middag wordt afgesloten met een hapje en een drankje, terwijl je uitzicht hebt op de Spykers! Programma:

14:00 uur ontvangst
14:30 uur Spyker presentatie
15:30 uur Spyker Factory Tour
16:30 uur Borrel

Locatie:
Spyker Cars in Zeewolde (Flevoland)

Datum:
nader overeen te komen

Aantal Deelnemers:
Max. 20 personen

Misschien leuk voor het forum, en tevens voor een goed doel?

Gebruikersavatar
Injectie
Moderator

Re: Een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars

Bericht door Injectie » vr 17 dec, 2010 6:51

moderatoruitje denk je ook niet Roger.

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars

Bericht door Sonab » vr 17 dec, 2010 9:30

Waarom lees ik niks over het drukken op de startknop en draaien aan het stuur?
Helemaal gék wordt ik altijd van alleen kíjken naar auto's! :O:

Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars

Bericht door Tenfour » vr 17 dec, 2010 10:51

Injectie schreef:moderatoruitje denk je ook niet Roger.
Dan mogen de 2 admins ook mee vind ik :mrgreen:

Van een paar forummers heb ik vernomen dat zij €50 p.p. ervoor over zouden hebben (onder voorbehoud), wat neerkomt op een bieding van €1000 bij aanmelding van 20 personen.

thomkins
Geregistreerd lid

Re: Een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars

Bericht door thomkins » vr 17 dec, 2010 11:17

grappig, ik was daar voor niks, cadeautje van mijn Rabo bank

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: Een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars

Bericht door nacra 93 » vr 17 dec, 2010 11:18

thomkins schreef: cadeautje van mijn Rabo bank
dat denk je :P

thomkins
Geregistreerd lid

Re: Een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars

Bericht door thomkins » vr 17 dec, 2010 11:20

nee, dat weet ik zeker.

Gebruikersavatar
escort77
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 3FM Serious Request: rondleiding fabriek Spyker Cars

Bericht door escort77 » di 21 dec, 2010 16:04

Hoogste bod is nu € 1005,-

Plaats reactie