http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 749wt_1141" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoogste bod staat momenteel op 350 euro.
Misschien leuk voor het forum, en tevens voor een goed doel?Spykercars schreef:Een rondleiding door de fabriek van Spyker Cars
Kom langs in de fabriek van de Nederlandse luxe-auto fabriek Spyker Cars!
Op een nader overeen te komen datum, verwelkomen we jou en je gasten (familie/vrienden) bij de Spyker Fabriek in Zeewolde. Daar word je ontvangen met een kopje koffie met iets lekkers erbij, en krijg je aansluitend een presentatie over Spyker. Je hoort er alles over het merk, de auto’s, de activiteiten van het bedrijf en een stukje “heden, verleden en toekomst”. Daarna krijg je een rondleiding door de fabriekshallen van Spyker, waarbij je een kijkje in de keuken krijgt op onze Engineerings-afdeling, de Sales/After Sales afdeling en natuurlijk bij Spyker Squadron, de race afdeling van Spyker. De middag wordt afgesloten met een hapje en een drankje, terwijl je uitzicht hebt op de Spykers! Programma:
14:00 uur ontvangst
14:30 uur Spyker presentatie
15:30 uur Spyker Factory Tour
16:30 uur Borrel
Locatie:
Spyker Cars in Zeewolde (Flevoland)
Datum:
nader overeen te komen
Aantal Deelnemers:
Max. 20 personen



