Auto-ambulance Ben Goossens
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Auto-ambulance Ben Goossens
Zag net dat Ben Goossens, het nieuwe Erkende Saab Servicecentrum in Landgraaf (Zuid-Limburg) ook een auto-ambulance verhuurt (met chauffeur).
Zie de site van Ben onder occasions-bedrijfswagens http://www.ben-goossens.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien interessant voor iemand die met zijn Saab ergens is gestrand in het Zuiden.
Zie de site van Ben onder occasions-bedrijfswagens http://www.ben-goossens.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien interessant voor iemand die met zijn Saab ergens is gestrand in het Zuiden.
-
Roger
- Geregistreerd lid
Re: Auto-ambulance Ben Goossens
Ik kan noch de erkenning, noch de ambulance vinden op de site, waar heb je dat gezien dan?
-
Roger
- Geregistreerd lid
Ik had al bij bijna alles gekeken, maar natuurlijk niet bij de bedrijfswagenoccasies
Altijd handig om te weten.
Als ik hem was zou ik de erkenning toch redelijk prominent op mijn homepage vermelden, is toch interessant item.
Dank heren, ben ik weer helemaal op de hoogte
Als ik hem was zou ik de erkenning toch redelijk prominent op mijn homepage vermelden, is toch interessant item.
Dank heren, ben ik weer helemaal op de hoogte
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Idd, die site mag hij wel wat opfleuren. Ben er vanmiddag eens gaan kijken want ik moest toch in Kerkrade zijn.
Het bedrijf ligt wat verborgen aan de rand van het industrieterrein, aan de overzijde liggen woonhuizen.
In de garage werd druk aan diverse Saabs gesléuteld en op het parkeerterrein stonden diversen 900's, 9.3, 9.3 Sport en 9.5's.
Het bedrijf ligt wat verborgen aan de rand van het industrieterrein, aan de overzijde liggen woonhuizen.
In de garage werd druk aan diverse Saabs gesléuteld en op het parkeerterrein stonden diversen 900's, 9.3, 9.3 Sport en 9.5's.
-
ivo 71
- In memoriam †
Absolutely flabbergasting...en dat bij een Saab servicepunt!!!!?????
Ivo
Ivo
-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Carlsson.... nog nooit eerder bijGoossens geweest????
-
Roger
- Geregistreerd lid
van Linne naar Landgraaf is een wereldreis
. En hij ligt natuurlijk ook wel weer zo in een hoekje dat je er echt heen moet rijden en niet toevallig langs komt.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Tja, als Boy Heijnen bijna naast de deur zit, wat moet je dan bij Ben Goossens
Is misschien interessant voor mensen met een klassieke of oudere Saab, daar moet meer aan gesleuteld worden en dan speelt het uurloon een doorslaggevend rol.
Is misschien interessant voor mensen met een klassieke of oudere Saab, daar moet meer aan gesleuteld worden en dan speelt het uurloon een doorslaggevend rol.
-
Thom
- Donateur

ben benieuwd wat hij daarvoor vraagt. Ik heb laatst eens gekeken om mijn 99 Solstad (auto-oprijwagen) te verhuren, maar als je uitgaat van de huidige marktplaats tarieven dan is het lastig om kostendekkend te zijn.