Auto-ambulance Ben Goossens

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
carlsson
Geregistreerd lid

Auto-ambulance Ben Goossens

Bericht door carlsson » wo 22 sep, 2010 9:52

Zag net dat Ben Goossens, het nieuwe Erkende Saab Servicecentrum in Landgraaf (Zuid-Limburg) ook een auto-ambulance verhuurt (met chauffeur).
Zie de site van Ben onder occasions-bedrijfswagens http://www.ben-goossens.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien interessant voor iemand die met zijn Saab ergens is gestrand in het Zuiden.

Roger
Geregistreerd lid

Re: Auto-ambulance Ben Goossens

Bericht door Roger » wo 22 sep, 2010 9:58

Ik kan noch de erkenning, noch de ambulance vinden op de site, waar heb je dat gezien dan?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 22 sep, 2010 10:30

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 22 sep, 2010 10:36

En de erkenning hier!

Roger
Geregistreerd lid

Bericht door Roger » wo 22 sep, 2010 12:06

Ik had al bij bijna alles gekeken, maar natuurlijk niet bij de bedrijfswagenoccasies :? Altijd handig om te weten.
Als ik hem was zou ik de erkenning toch redelijk prominent op mijn homepage vermelden, is toch interessant item.
Dank heren, ben ik weer helemaal op de hoogte :D

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » wo 22 sep, 2010 17:51

Idd, die site mag hij wel wat opfleuren. Ben er vanmiddag eens gaan kijken want ik moest toch in Kerkrade zijn.
Het bedrijf ligt wat verborgen aan de rand van het industrieterrein, aan de overzijde liggen woonhuizen.
In de garage werd druk aan diverse Saabs gesléuteld en op het parkeerterrein stonden diversen 900's, 9.3, 9.3 Sport en 9.5's.

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » wo 22 sep, 2010 19:40

Absolutely flabbergasting...en dat bij een Saab servicepunt!!!!?????

:)

Ivo

BMWillem
Geregistreerd lid

Bericht door BMWillem » ma 27 sep, 2010 21:46

Carlsson.... nog nooit eerder bijGoossens geweest????

Roger
Geregistreerd lid

Bericht door Roger » di 28 sep, 2010 0:54

van Linne naar Landgraaf is een wereldreis :D . En hij ligt natuurlijk ook wel weer zo in een hoekje dat je er echt heen moet rijden en niet toevallig langs komt.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » di 28 sep, 2010 3:19

Tja, als Boy Heijnen bijna naast de deur zit, wat moet je dan bij Ben Goossens :wink:
Is misschien interessant voor mensen met een klassieke of oudere Saab, daar moet meer aan gesleuteld worden en dan speelt het uurloon een doorslaggevend rol.

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » di 28 sep, 2010 9:15

ben benieuwd wat hij daarvoor vraagt. Ik heb laatst eens gekeken om mijn 99 Solstad (auto-oprijwagen) te verhuren, maar als je uitgaat van de huidige marktplaats tarieven dan is het lastig om kostendekkend te zijn.

Plaats reactie