Becker online pro

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Harrum
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Becker online pro

Bericht door Harrum » di 02 feb, 2010 22:45

Dag allemaal,
Sinds kort ben ik de bezitter van een 93 aero cabrio, heb mijn 900 classic ingeruild want die begon toch langzamerhand, na ruim 350k, wat ouderdomsverschijnselen te vertonen (lekken van open dak etc.). Nu dus de gelukkige bezitter van een Caabje.
Nu komt mijn vraag, de Caab is voorzien van een Becker installatie (online pro) waarmee je ook zou moeten kunnen telefoneren (en internetten). Het apparaat vraagt om de chip te plaatsen maar ik heb geen benul waar ik dat ding in moet stoppen. Er is wel een plek (linker voorkant naast het bediendeel) maar die is volgens mij gereserveerd voor een SD kaart. Iemand een idee?
Groet,
Harrum

Gebruikersavatar
Hansos
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Hansos » di 02 feb, 2010 23:08


Harrum
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Harrum » di 02 feb, 2010 23:44

Hansos,
Dank, dat is hem helemaal. Heb nu ook meteen een manual, dubbel dank dus.
Groet,
Harrum

Gebruikersavatar
WimZ
Geregistreerd lid

Re: Becker online pro

Bericht door WimZ » wo 03 feb, 2010 10:07

Harrum schreef:...(lekken van open dak etc.)...
Bij mij lekt het dak ook als het open is. :lol: Ik ben hem eens vergeten dicht te doen. Stond er de volgende morgen 4cm water in de voetenbakken...

Harrum
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Harrum » wo 03 feb, 2010 19:29

Ja Wimz, mijn 900 was geen cabrio maar dat had je natuurlijk wel begrepen. Zal mij in het vervolg zorgvuldiger uitspreken.
Harrum

Gebruikersavatar
Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » wo 03 feb, 2010 19:31

Verplaatst omdat het niet specifiek voor de cabrio is.

Harrum
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Harrum » wo 03 feb, 2010 19:32

Hansos,
Ik heb vandaag even gekeken maar de online pro van Becker ziet er anders uit dan het model uit jouw manual. Er is wel een gleuf voor een sd kaart maar niet voor een simkaart.
Denk dat ik maar eens bij een Saab dealer langs ga want het servicenummer van Becker blikt onbemand.
Groet,
Harrum

Gebruikersavatar
Hansos
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Hansos » wo 03 feb, 2010 22:29

Succes!

Gebruikersavatar
vanderzanden
Geregistreerd lid

Re: Becker online pro

Bericht door vanderzanden » do 04 feb, 2010 10:40

Harrum schreef: na ruim 350k, wat ouderdomsverschijnselen te vertonen (lekken van open dak etc.).
Afwatering verstopt of doorgerot?

Harrum
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Harrum » do 04 feb, 2010 18:33

verstopt...... en niet al te beste meer

Plaats reactie